IMPORTANT GOOGLE INFO ! + mix of old make-up

Kochani! 

Masakra z Google'm po prostu:/
Nie wiem czy wiecie, ale ja już parę dni temu przeczytałam gdzieś na Facebooku newsa, że czytnik blogów przestaje istnieć od lipca tego roku. Więc GFC mówimy bye bye..
Wobec tego apeluję do Was Moi Kochani Czytelnicy/Czytelniczki
o dodanie mnie do swojej listy obserwowanych blogów na Bloglovin. Mnie jak i wszystkich blogów które obserwujecie :) Cóż, trzeba podjąć jakieś działania ;(

Wystarczy:
1. Zaimportować swoją listę blogów
 https://www.google.com/takeout/

2. Wejść na Bloglovin (Ci co nie mają, najpierw utworzyć konto)
* w prawym górnym rogu klikamy zakładkę 'accounts' ,'settings' ,  'Import blogs' from Google Reader and more

Ja jak tak zrobiłam, wyskoczyło mi okienko z jakimś błędem, ale jak po chwili weszłam na stronę jeszcze raz, to już cała masa moich obserwowanych blogów mi wyskoczyła :)
więcej info TU.

Jeżeli macie jakieś problemy, zapraszam TU- gdzie Kochana Rasz pokazała przez print screen'y co i jak po kolei zrobić :)  I oczywiście zerknijcie na inne jej posty, jeżeli jeszcze jej nie znacie :) WARTO! 

I w sumie to powiem Wam, że jak tak teraz bardziej się zagłębiłam w tego Bloglovin, to jest jeszcze lepsze i bardziej przejrzyste od GFC ;) Bo po lewej stronie macie wszystkie blogi, które obserwujecie i są zaznaczone posty, których nie przeczytaliście. Co daje nam taką kontrolę nad postami, że wiemy jak coś przegapiliśmy ;) Nie no, podoba mi się ;)

My Lovely Friends! 
Few days ago, I found out that Google has decided to get rid of Google Reader, which means we all loose our GFC and we have to find another place to keep and follow our favourite blogs.
We can do this on Bloglovin :) I've done it already and all of the blogs I follow are in one place :)

It's enough to:
1. Import the list of the blogs you follow
 https://www.google.com/takeout/

2. And then go to Bloglovin - settings - 'Import blogs' from Google Reader and more

More info about this whole misunderstanding -  here.

Chciałam również na koniec baaaaaardzo podziękować wszystkim Wam, którzy zagłosowali do tej pory na mój look :) :* Nawet nie wiecie ile szczęścia wnieśliście na moją twarz, kiedy czytałam te wszystkie piękne komentarze!!  Tak się cieszę, że moja maska tak Wam się spodobała!  Jesteście mega Kochani!!! Dzięki Wam jestem teraz na 4 miejscu :) Konkurs trwa jeszcze 5 dni, więc jeżeli ktoś chciałby jeszcze na mnie zagłosować, byłabym bardzo wdzięczna :) Więcej informacji TUTAJ :)

And I'd like to thank you all soooo much who voted for my mask look till now! :* You don't even know how happy I was reading all of the comments! I do appreciate it all!!  You are super lovely!!  Thanks to you I'm in the 4th place now ;) The contest lasts for 5 days yet, so if you wanted to vote for me I'd be really grateful :) More onfo HERE :)

I na koniec trochę starych looków, jakie znalazłam na swoim dysku, i mogliście je widzieć na Fb :)
And last but not least :) Couple of my old looks that I've found on my laptop ;)





Do tego makijażu mam wyjątkowy sentyment, nic nadzwyczajnego, ale od niego wszystko się zaczęło :) ^^
This make-up is really special for me. Nothing extraordinary but everything started from this one :)





Mam trochę zdjęć, które chciałam kiedyś wstawić, ale się ociągałam, później zmieniłam kolor włosów i tak jakoś leżą teraz na dysku :P Czy może chcecie, żebym zrobiła kiedyś taki out-of-date mix ? :)
I've got a lot of pics I intented to post but because of my laziness I didn't ;p And now when my hair's colour is changed they're a bit out of date :P But maybe you want me to do an out-of-date mix post one day? :)


XOXOXO

No comments:

Post a Comment