Love2Mix Ogranic: krem do biustu z efektem push-up


Krem do biustu od Love2Mix Ogranic postanowiłam kupić, kiedy skończył mi się słynny produkt Eveline o takim samym zadaniu. Eveline zdecydowanie mi się przejadł (zużyłam 3 tubki) i postanowiłam sięgnąć po coś innego. Kosmetyk Love2Mix Organic mieści się w słoiczku typowym dla np. maseł do ciała. W opakowaniu znajdziemy 250ml gęstej, treściowej i ładnie pachnącej substancji.

Zapach kremu jest owocowy, trochę przypomina mi jogurt o smaku owoców leśnych. Na pewno jest przyjemny. Konsystencja to też plus, ponieważ jest gęsta, nie przelewa się przez palce. Ciepło skóry i dłoni sprawia, że łatwiej rozprowadzić produkt na ciele. Jeżeli chodzi o działanie, to na pewno nie będę go oceniać pod względem push-up, ponieważ wiadomo, że masaże i nawilżanie biustu sprzyja jego kondycji i wyglądowi. Krem Love2Mix Organic dobrze nawilża skórę biustu i o to głównie mi chodziło, kiedy decydowałam się na zakup. Ponadto przyjemna, owocowa woń unosi się w trakcie masażu, co czyni go jeszcze przyjemniejszym. A najprzyjemniejsze w masażu jest przede wszystkim to, że wykonuje mi go głównie mój chłopak. I uważam, że powinnyśmy zaprzęgać swoich panów do takiej roboty, bo płyną z tego obopólne korzyści. Chłop będzie miał z tego radość, a my przyjemność z masażu, nawilżenie skóry i darmowe badanie piersi. Chyba przyznacie mi rację? :D



Jestem zadowolona z tego kremu. Jest duży, bardzo wydajny i w rozsądnej cenie. Poza tym nie zauważyłam żadnego nieporządnego wysypu wyprysków w okolicach biustu, do czego moja skóra dekoltu niestety bywa skłonna. Jeśli nie podoba się Wam zawartość parabenów w składzie tego typu produktów, to ten ich nie posiada. Jak najbardziej mogę polecić.

Cena: ok. 20zł      Pojemność: 250ml       Dostępność: sklepy internetowe, np. Skarby Syberii
  

No comments:

Post a Comment