MAKIJAŻ: Kolorowy makijaż w szary dzień


Dawno nie pokazywałam kolorowego makijażu. Jakoś szybciej i bezpieczniej jest się pomalować w neutralnych barwach i tak też czyniłam przez ostatni okres czasu. Z Wojtkiem jesteśmy ze sobą już prawie pół roku, a tak naprawdę w kolorowym makijażu widział mnie tylko raz (chodzi mi tutaj o multi-kolorowe). Dlatego też postanowiłam wczoraj, że spróbuję stworzyć coś kolorowego. Oczywiście nie mogłam sobie odmówić fioletu ;) Makijaż miał być matowy, ale w końcu wyszło tak, że dodałam trochę błysku, żeby przejścia były ładniejsze. Na przybliżeniach widać najlepiej, że całość jest dość spójna i ładnie się ze sobą łączy, co nie do końca ukazują zdjęcia całej twarzy.

Niestety światło na większości zdjęć jest zbyt ciepłe, potem przestawiłam na ustawienia automatyczne i na komputerze okazało się, że było dobrze, ale na aparacie wyglądało to strasznie i niestety zrobiłam tylko dwa takie zdjęcia.




TWARZ:
p2, Feel Natural concealer, 005
Max Factor, Face Finity, 47 nude
Mariza, puder ryżowy
Sleek, Pomegrande (róż)

OCZY:
Sleek: Ultra Mattes V2 (fioletowy i morski), Showstoppers (koralowy)
Kobo, Golden Rose
Inglot, AMC 115
Inglot, Matte 358
Lovely, Fast Dry eyeliner
Grashka, maskara wydłużająca

BRWI:
Catrice, eyebrow set

USTA:
Wibo, Eliksir, 05

 

No comments:

Post a Comment