Sylveco: Rumiankowy żel do mycia twarzy


Po wykończeniu żelu do twarzy Colway (którego, tak swoja drogą, miałam już dosyć, bo używałam go przez jakieś 8-9 miesięcy i najzwyczajniej w świecie mi się znudził), sięgnęłam po produkt Sylveco. Po pochwalnych opiniach w stronę żeli tej firmy, byłam nastawiona bardzo pozytywnie. A jak się sprawdził ostatecznie?

Żel Sylveco jest dość mały, opakowanie zawiera jedynie 150ml - dość rzadkiej w konsystencji - cieczy. Specyficznie pachnie rumiankiem, mi z jednej strony ten zapach się podoba, z drugiej - nie. Niemniej jednak, nie przeszkadza mi w używaniu. Żel delikatnie się pieni (bardzo delikatnie) i równie delikatnie oczyszcza skórę. Moim zdaniem jego konsystencja jest nieco oleista, ponieważ podczas mycia twarzy czuję duży poślizg z minimalną ilością piany. Nie zauważyłam, by kosmetyk miał wpływ na produkcję sebum czy odblokowanie porów, ale oczekiwałam od niego jedynie łagodnego oczyszczenia i naturalnego składu.



Przy mojej cerze mieszanej wszystko ściąga lekko skórę, ten żel także. Natomiast nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Do jednorazowego mycia zużywam jedną pompkę żelu, jednak szybko go ubywa - niestety nie grzeszy wydajnością. Dodatkowo, ja mam niedużą twarz, a ilość serwowana przed jedno naciśnięcie pompki mnie satysfakcjonuje. Zdaję sobie jednak sprawę, że dla wielu osób może to być za mało. Zazwyczaj myję twarz raz dziennie, bo rano przemywam ją tonikiem, zatem przy stosowaniu kosmetyku 2 razy dziennie zużyłby się jeszcze szybciej. Wydaje mi się, że przy takiej częstotliwości używania skończyłby się po około 3 tygodniach/miesiącu.

Jego największą zaletą jest krótki, naturalny skład bez SLS. Cena też nie jest porażająca, chociaż przy słabej wydajności produkt nie wychodzi najtaniej. Uważam, że nie przypadnie do gustu osobom, które nie przywiązują większej uwagi do produktu do mycia twarzy i jego składu. Przeciwnikom zapachu rumianku także odradzam. Jest to produkt dla osób ceniących sobie brak SLS oraz naturalność kosmetyku. Powinien spodobać się tym, którzy szybko nudzą się długo używanym kosmetykiem, ponieważ ten raczej nie będzie długo gościł w łazience.

Cena: ok. 16zł     Pojemność: 150ml      Dostępność: Allegro, sklep Sylveco

No comments:

Post a Comment