RARE LOVE with Makeupgeek + tutorial


  

Witajcie! :)

Dzisiejszy makijaż jest inspirowany przepięknym, kolorowym naszyjnikiem, który właśnie mam na sobie :)
Mnóstwo tego typu naszyjników można było spotkać w rozmaitych sklepach. Ja nie kupowałam, bo ot tak, jakoś tak mam, że jak jest na coś szał, nawet jak mi się podoba, jakoś to nie ląduje w mojej szafie :p

Jednak przeglądając stronkę (KLIK) tak bardzo wpadł mi w oko ten model, że po prostu musiałam go mieć :) Jest duży, dobrze zrobiony i cudownie kolorowy ;) 

Do wykonnia tego makijażu posłużyły mi moje ulubione cienie czyli Makeupgeek :)


________________
Hi There! :)
Today's makeup was inspired by a gorgeous necklace (GET HERE)
It's quite big, well made and sooo colourful! I just love it! :)
To do this look I used my fav shadows from Makeupgeek.













Pozostałe produkty:
TWARZ
Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
MIYO - antibacterial powder
MIYO - Sunkissed bronzer
Smashbox - HALO blush #peachy dream
Sephora - rozświetlacz  #rose pink
BRWI
MUFE - Aqua Brow #25
USTA
 Celia - pomadka kryjąca #13 + Joanna - błyszczyk #pomarańcza



Skrót tutorialu


Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;)


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*źródło zdjęć produktów - Internet

 | Naszyjnik - RARE LOVE |


No comments:

Post a Comment