Hard


  

Hej! :)

O ironio losu, nie znoszę zimy a przyjechałam mieszkać do Finlandii :p

Co do stroju, ostatnio pociąg do czarnego daje mi się dość konkretnie we znaki. Owszem, bo bezpiecznie w obecnym stanie (MŻ jest przestrzegane starannie^^), ale też po prostu lubię ten kolor. Ba, nawet uwielbiam :)

Bluzkę, zakupioną jakiś czas temu w sklepie KappAhl, połączyłam ze 'skórkowatą', plisowaną spódniczką (KLIK) i czarnym płaszczem (KLIK). Do tego, by nieco podkreślić moją zgubioną talię, ulubiony pasek :)
I tak wyszedł niezbyt łagodny outfit - lubię to.

Jeszcze lepszy efekt byłby z wysokimi obcasami, ale akurat mieliśmy w ten dzień trochę chodzenia i postawiłam na wygodę :)


_____________
Hi! :)
Such an irony - I hate winter and I came to live in Finland ;p
Anyways, today's outfit is in a style I like most, I think. Kind of military, with a pop of rock.
I matched my moro shirt with a leather skirt (GET HERE) and black, woolen coat (GET HERE). To bring my waist out, I put on my fav belt.
This look would look better with high heels, yet we had a lot of things to be done so I wanted it to stay comfy.



Makijaż prosty, wykonany paletką Hean 'hot chocolate'
Na górnej powiece perłowy brąz, roztarty jasnym cieniem, na dolnej matowy brąz.

  płaszcz/coat - Romwe
  koszula/shirt - KappAhl
  spódniczka/skirt - Romwe
  pasek/belt - allegro
  kozaki/boots - Solo Femme
  okulary/glasses - Firmoo

________________
camera: Canon 600D
włosy - Joanna 'jesienny liść'




XOXOXO

No comments:

Post a Comment