Sierpień 2013 - Woodstock & Międzyzdroje

Postanowiłam naskrobać luźną notkę wakacyjną. Jak wiecie, byłam w tym roku (jak i poprzednim) na Woodstocku i jak zwykle dobrze się bawiłam. Byliśmy tam 6 dni, a zleciało jakby to były 2. Masakra! Wydaje mi się, że było lepiej towarzysko, ale gorzej koncertowo. No ale oczywiście na kilka koncertów poszliśmy i nam się podobały :) Pogoda była lepsza niż w zeszłym roku - nie było tak upalnie i nie lało tak, jak wtedy :P Ogólnie jakość zdjęć jest słaba, bo są one pobrane z fejsbuka :P


No i Międzyzdroje. Pojechaliśmy tam od razu z Kostrzyna, z Woodstocku. Byliśmy tam 7 dni. Pogoda była średnia - dwa dni padało, reszta była słoneczna, ale niezbyt gorąca, więc nasza opalenizna nie jest powalająca. W sumie codziennie plażowaliśmy, a kiedy była gorsza pogoda, to poszliśmy do Wolińskiego Parku Narodowego i oglądaliśmy różne zwierzątka. Byliśmy w 3 pary, jednak nie wrzucam zdjęć osób, które się na to nie zgadzają (tutaj nie pytałam, ale też nie ma sensu zarzucać Was fotami ;)).



No i tyle z tej fotorelacji. Może nie jest rewelacyjna, ale miałam ochotę na luźniejszy post ;)
Pozdrawiam Was. Dajcie znać, jak Wy spędziłyście wakacje.

No comments:

Post a Comment