Lovely: Skin Beautifier Beblesh Balm - krem BB w kolorze Nude


Chciałabym Wam napisać kilka słów o nowym produkcie od Lovely, a mianowicie kremie BB. Występuje on tylko w jednym, dość jasnym kolorze, co na lato nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem (chyba, że się nie opalacie). Dla mnie obecnie jest za jasny - był dobry na początku lata, kiedy byłam lekko muśnięta słońcem, ale nie opalona.

Nie będę owijać w bawełnę - produkt nie przypadł mi do gustu. Krycie ma praktycznie zerowe, więc osoby ze skórą naczynkową, rumieniem czy większymi niedoskonałościami raczej nie będą z niego zadowolone. Ja lubię mieć dobrze wyrównany koloryt twarzy (przy cerze naczynkowej), a ten produkt mi tego nie daje. Drugą kwestią jest fakt, iż kosmetyk bardzo tępo się rozsmarowuje. Nieważne czy robimy to pędzlem czy palcami, powstają smugi i robią nam się placki - w niektórych miejscach produkt jest, w innych go nie ma.

Niby krem ma jakieś właściwości pielęgnujące, bo skóra wygląda po nim na nawilżoną, jest miękka i gładka, jednak ja nie widzę sensu używania produktu, który nie kryje i ciężko się rozprowadza. Może osoby, które chcą tylko leciutko wyrównać koloryt skóry byłyby z niego bardziej zadowolone.


Przyjemny wygląd i cena mogą zachęcać do zakupu, jednak nie uważam, by krem BB od Lovely był produktem godnym uwagi. W podobnej cenie lepiej sięgnąć po niedawno opisywany przeze mnie podkład Wibo Matching, który przynajmniej kryje i też jest lekki ;) Do tego przypuszczam, że produkt Wibo starczy na dłużej, ponieważ kremu BB Lovely musiałam zużyć naprawdę sporo na każdą aplikację.

Cena: ok. 10zł      Pojemność: 30g      Dostępność: Rossmann - szafy Lovely

No comments:

Post a Comment