Wibo Box - druga edycja - 3/2013


Najnowszego WiboBoxa już pewnie widziałyście u innych dziewczyn... ale jeśli nie, to zapraszam do przeczytania tego posta. Tym razem firma Wibo przyszykowała dla nas niewielką paczkę, która wygląda dość skromnie. Jednak kryje się w niej kilka ciekawych produktów i już Wam je przedstawiam:


Lovely, Skin Beautifier - czyli krem tonujący pod nazwą BB. Jest w dość jasnym kolorze i obawiam się, że niedługo nie będzie mi pasować, bo ostatnio bardzo szybko się opalam. Produkt ma wyrównywać koloryt cery i jej nie obciążać w letnie dni. Coś czuję, że pewnie będzie za mało kryć, jak dla mnie...

Lovely, Volume Maximizer - tusz do rzęs mająca zadania znacznie pogrubiać rzęsy.

Wibo, Electric Blue - kobaltowy eyeliner
Lovely, Turquise Wave - turkusowy eyeliner z metalicznym wykończeniem
Lovely, Fast Dry - eyeliner szybkoschnący, dla osób zabieganych i zapracowanych


Lovely, balsamy do ust Creamy Lip Balm - słodziaste błyszczyko-balsamy do ust. Na początku w ogóle mi się nie spodobały, myślałam, że będą bezbarwne, takie typowe dla 10-latki. Natomiast one mają kolor i cudownie się błyszczą na ustach, tworząc śliczną taflę wody :)


Wibo, bibułki matujące - produkt, którego nie miałam, ale od dawna chciałam wypróbować. Cieszę się, że teraz mam okazję i mogę sprawdzić, czy rzeczywiście ładnie zbierają nadmiar sebum :) Na pewno się przydadzą. W Wibo Boxie znalazły się dwa opakowania tych bibułek.

No comments:

Post a Comment