Egypt Inspired Makeup



Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym fajnazyjnym makijażem :) 
Zmalowałam go na konkurs u Malwiny
Tym razem tematem jest Egipt. Zawsze chciałam spróbować malunku na powiekach. Wczoraj wieczorem był pierwszy raz. Wiem, że nie jest idealnie. Jest to trudniejsze niż myślałam :P Dlatego proszę o wyrozumiałość i przepraszam za koszmarną jakość zdjęć ale jak je robiłam była już godzina prawie 22 i żaden aparat nie chciał ze mną współpracować :( Poza tym. Widzę, że nie mam odpowiednich narzędzi do tego typu malowideł. Moje nawet najcieńsze pędzle są stanowczo za grube. Ale niech to będzie taki mój pierwszy obrazkowy na powiekach raz :)

Hello My Dears :)
Today I'm showing you a different type of make-up that I haven't done before and always wanted to try. This is a contst entry. The theme is Egypt and I wanted to transform my lids into canvas and paint a picture :) I know it's not perfect as I don't have that thin brushes. Anyway, that's my first time with that kind of art :) So please, be understanding ;p







PRODUCTS
EYES
Inglot- Duraline
Flormar - N103, N101
MIYO - #13 Chili
Sephora - Makeup Studio Palette - brown, yellow, black, coral
Loreal - Super Liner Extra Precision
Lumene - Blueberry Volume mascara
False lashes - nn


Tak więc prezentuje się moja pierwsza próba obrazkowego makijażu. Mimo, żę nie wyszła najlepiej, oj nie, nie zniechęcam się:) Będę ćwiczyć :)
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego! :*
So that's the effect of my work. It's not great but I'm not going to give up and I'll keep practising :)
Have a nice day Cuties and see you soon ! :*

XOXOXO

Jeżeli Wam się podoba, możecie kliknąć w serduszko (nie trzeba się logować nigdzie^^)
If you like it you can click the heart (you don't have to log in^^)



Makeup things come again!  Eye Shadow PaletteMakeup Brushes, etc.  Do you like them? 



No comments:

Post a Comment