tralalala bum :P



Cześć Wam :)
Koniec tygodnia... Uff... Pozwoliłam sobie pofolgować trochę i zakupiłam dwie paki chipsów i przesuperpyszną czekoladę kawowo-śmietankową z białą czekoladą :P a co! :) Od czasu do czasu można:P
Przeraża mnie to ile muszę zrobić przez ten weekend i nie wiem jak dam radę, ale może jakoś to będzie:P Więc wrzucam dziś posta, bo przez ten weekend będę unikała tego zjadacza czasu jakim jest internet jak ognia:P
Dzisiaj pokażę Wam bardzo prościutki makijaż, w którym wypróbowywałam swój srebrny DIY eyeliner (kiedyś post o nim się pojawi:)) I przy okazji wrzucam look z pewnej, jeszcze ciepłej, niedzieli ;) Głównym bohaterem będzie tu moja ukochana torebka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia  :D

Hi:)
The week has finished... I indulged myself a bit and bought crisps and super tasty chocolate :)
Why not! :) From time to time... :D
I'm terrified of all the things I must do this weekend. And I don't know how I'll manage to do that... So I'm placing the post today as I will do my best to avoid this time consuming Internet as much as possible :P
Today I'm going to show you a really simple make-up I did trying my silver DIY eyeliner (there will be a post about it one day:)) And I'm posting a look with my FAV bag ever

 Na ustach mam/ on my lips - Rimmel #214 Firecracker


Kolczyki/earings - nn (from Finland) 

Teraz czas na duuużo zdjęć:P
Now it's time for a lot of pics ;P

  
Marynarkę i pasek znalazłam kiedyś w ciocinej szafie:D Moja mama jeszcze w niej za młodości chodziła:D
I found this jacket and belt 
 in my aunt's closet :D My mom was wearing it when she was young :D


Torebkę zdecydowanie uwielbiam!!! a kosztowała mnie jedyne 12 euro na promocji :D
I definitely love this bag!! And it had cost me only 12 euro :D


Sorry za moją wielką szafę :D
Sorry for my big ass :D








Mam na sobie/I'm wearing
| sukienka, torebka/ dress, bag - Seppala | buty/shoes-nn | pasek/belt-nn |
| kolia, bransoletka, pierścionek/necklace, bracelet, ring - KappAhl | marynarka/jacket - nn |

Bardzo lubię takie łączone sukienki:) Mam jeszcze jedną taką sukienkę z tego sklepu:) Na górze jest czarna z krótkim rękawem, a dół jest w kwiatki z lekkimi falbanami :)
(Znalazłam parę zdjęć na dysku - jeszcze z grzywką :D hehe:) Sprzed roku :) )



Ja tymczasem uciekam dalej pożerać swoje zakupy:D Trzymajcie się cieplutko!!:) :*
Now I'm going to continue devouring my purchase :D Take care !! :) :*

XOXO


No comments:

Post a Comment