Oswojone lamparty :)

Witam:)
Ale dziś okropna pogoda:/ Mam jej dość:(
Ale tymczasem prezentuję kolejny odzysk z  fińskich wakacji :P:)
Jak zobaczyłam tę spódnicę, pomyślałam, że MUSI być moja:D to nic, że była w rozmiarze 42:D poradziłam sobie z tym problemem:) Wszędzie szukałam jakiejś oryginalnej maxi i mam:D
Wiem, że ramiączka psują całą zabawę, ale jakaś zaćma mnie chwyciła i nie przełożyłam ich.. :/

Hello:)
I'm fed up with this rainy and windy weather :(
But let's focus on sth more pleasant:) I got one more of my Finnish looks:p
When I saw that maxi skirt I thought "It MUST be mine" :D it doesn't matter that its size was enormous:D I tackled the problem easily:) I have been looking for such an original maxi skirt for a looong time and eventually I've got one!:D
I realize that straps are spoiling the look, but I had a kind of blackout and hadn't changed them .. :/


 Bardzo lubię ubierać do tej spódnicy czarny top na ramiączkach:) Wygląda bardziej drapieżnie;)
I like wearing a black top with straps:) The look becomes more predatory:)


Mój ulubiony pasek ever!!! :)
my fav belt ever!!! :)






a na koniec moja mała manipulacja photoshop'owa:) 
and at the end my tiny photoshop manipulation :)
Lubię się bawić tym programem. Mam na swoim koncie kilka udanych prac, wrzucić kiedyś?:P
I really enjoy creating with this program. I have couple of good works to my credit:) Shall I show u? :P

top -Cucus
pasek/belt - allegro
spódnica maxi/ maxi skirt- sh
sandały/sandals- nn
wisiorek i bransoletka/ necklace and barecelt - a gift

_______________________________________________________________________________
I zapraszam serdecznie do konkursu u Creamyful, gdzie są do wygrania naprawdę śliczne biżuteryjne cacuszka:)


Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego popołudnia:*
Greetings ;) have a nice afternoon :*

No comments:

Post a Comment