ROZDANIE BeautyBlender 01.08-15.08.14


Witajcie! :)

Tak jak już kieeedyś zapowiadałam, mam dla Was do rozdania oryginalny, nowiutki, fioletowy Beautyblender ;)

Już Was tyle przybyło (na Fb przeszło 3 tyś) dlatego chciałam się troszeczkę odwdzięczyć ;)
BARDZO Wam wszystkim dziękuję za Wasz czas poświęcony na przeczytanie/przejrzenie/skomentowanie publikowanych przeze mnie treści! 
Niezmiernie się cieszę, że Was mam i że podoba Wam się to co robię :) 
❤ DZIĘKUJĘ!! 


Odkąd mam swoje jajeczko, aplikacja podkładu sprawia jeszcze większą przyjemność!
Nie bez powodu jest wychwalane nawet przez profesjonalistów.
Możesz je mieć i Ty! :)

Co TRZEBA zrobić?

1. Polub moją stronę na Fb - KLIK 
(zaznacz opcję 'otrzymuj powiadomienia' by być na bieżąco, jeżeli chcesz^^)

2. Polub post rozdaniowy i udostępnij PUBLICZNIE na swoim profilu - KLIK 
(będę to sprawdzać)

3. Wpisz w komentarzu tytuł swojego ulubionego filmu :) - KLIK

NIEOBOWIĄZKOWO
ale będzie mi bardzo miło, a Ty dostaniesz dodatkowe punkty

4. Dodaj mojego bloga do obserwowanych

5. Umieść zdjęcie konkursowe na swoim blogu (jeżeli posiadasz)

6. Dodaj mojego bloga do blogrolla.

7. Zaobserwuj mnie na Instagramie - KLIK

8. Polub moją drugą stronę Fb - KLIK


Regulamin:

1. Rozdanie trwa od dzisiaj tj. 01.08 do 15.08.14 do godziny 23:59.
2. Organizatorem rozdania jestem ja, czyli właścicielka bloga inka2504.blogspot.com.
3. Wygrywa 1 osoba wybrana drogą losową przeze mnie.
4. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od momentu zakończenia konkursu.
5. Na maila z danymi do wysyłki czekam do 5 dni od ogłoszenia wyników, w przeciwnym razie losuję kolejną osobę. 
6. Nagrodę wysyłam w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania adresu do wysyłki.
7. W konkursie mogą brać udział wszyscy obserwatorzy. Każdy ma szansę!
8. Osoby które nie spełnią warunków rozdania będą dyskwalifikowane. Muszą być spełnione 3 wymagane punkty zabawy.
9.  Przystąpienie do konkursu oznacza akceptację powyższego regulaminu.
10. Zastrzegam sobe prawo do zmiany regulaminu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
12. Nagrody wysyłane są na terenie Polski.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY 
(dla osób mogących komentować na blogach)

1. Lubię Fb jako:
2. Udostępniłam/em zdjęcie: (link)
3. Ulubiony film:
---------
4. Obserwuję bloga: tak (nick) /nie
5. Umieściłam/em zdjęcie konkursowe na blogu: tak(link)/nie
6. Dodałam/em bloga do blogrolla: tak/nie
7. Obserwuję na Insta: tak(nick)/nie
8. Lubię Fb2 jako:


ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZAŁU W ZABAWIE
i życzę powodzenia! :)



!! WYNIKI !!

Gąbeczkę Beautyblender wygrywa

Aleksandra Błasiak

Serdecznie gratuluję i czekam na wiadomość.

A Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział w rozdaniu. 
Jeszcze będzie niejedna okazja, żebyście mogli spróbować szczęścia! :)


No comments:

Post a Comment