Rock the Elegance


Witajcie!

Ja wypoczywam sobie na urlopie w Polsce, ale nie zapomniałam o Was i wcześniej przygotowałam tego posta ;)
Przypominam jeszcze o trwającym rozdaniu Beautyblendera - TUTAJ
_____________
W dzisiejszym poście łykniemy sobie trochę jodu (nie jadu) :)

Mój styl to mieszanina wszystkiego, ale jeżeli jesteście ze mną trochę dłużej to pewnie zdążyliście zauważyć, że lubuję się w elegancji w nieco rockowym wydaniu.
I tutaj kolejny taki przykład. Polowałam na skórkowatą kamizelkę już jakiś czas, aż w końcu wpadła w moje sidła :)
Obojętnie co założę, dodając kamizelkę od razu stój nabiera charakteru, a to lubię!

Ostatnio pomykałam tak ubrana, tylko zamiast spódnicy i szpilek miałam spodnie z poprzedniego posta (KLIK) i czarne sandały.
W dzisiejszym zestawieniu zrobiło się nieco bardziej dziewczęco.

Ale wisienką na torcie jest dla mnie nowa torba (KLIK) - PRZEPIĘKNA, dobrze wykonana i mieści format A4.
To moja pierwsza biała torebka i jestem z niej bardzo zadowolona.

Jeżeli chodzi o zdjęcia, musicie mi wybaczyć ich jakość, ale zostały cyknięte koło 23:00 (przyjmijmy, że tak miało być^^)
Plan był taki, by złapać sam zachód słońca, ale cóż, kilka minut się spóźniliśmy.
PS. Chodząc po tych kamieniorach myślałam, że dostanę ataku szału. Nawet nie było jak stabilnie stanąć :p
Więc nie dajcie się zwieść - co chwilę się kiwałam. Cud że udało się wybrać tych kilka zdjęć.


Hi! :)
Today's look is a mix of elegant and rock style - so something that I just love :)
Few days ago, I bought a leather vest that I've been wanting for soooo long, And what's great about it
is that whatever I pair it with, the whole outfit starts to look stylish.
The icing on the cake is my new, BEAUTIFUL bag (GET HERE). It's well made and its size is big enough for A4 format.
If it comes to the pictures, you have to forgive me their quality as it was about 11p.m when we were taking them.
PS. Walking on all those stones I was going more and more mad:p I couldn't stand properly;p
So don't be taken in - I was wobbling every second. It's a miracle I managed to choose a few photos :)

Lindsey Stirling -Electric Daisy Violin 







skirt-HM ♦ top-nn  vest-Inspire ♦ shoes-nn ♦ bag-CLICK  hat-Seppala ♦ glasses-CLICK ♦ necklace-nn 
_________________________
Camera- Canon600D + 50mm


No comments:

Post a Comment