Oversize Elegance


Witajcie! :)

Temat oversize jest Wam zapewnie wszystkim dobrze znany.
A jeżeli nie - to wyróżnia się on noszeniem ciuchów o rozmiar lub dwa większych niż rozmiar prawidłowy.
W ubraniach tego typu świetnie wyglądają osoby wysokie i szczupłe.
Puszyste natomiast muszą bardzo uważać, żeby nie dodać sobie dodatkowych kg.
Ale ogólnie żeby dobrze wyglądać, trzeba umiejętnie dobrać krój i resztę stroju.

W tego typu ubraniach lubię to, że można szybko zakryć niechciane części ciała.
Decydując się na coś luźniejszego, dobrze jest ubierać przylegający dół, lub odwrotnie.
Przy szerokiej górze i dole możemy zmasakrować sylwetkę i stać się chodzącym latawcem lub fruwającą wiewiórką ;)
A tego nie chcemy ;)
Nie mówię, że nie można tak zrobić, ale do takiego ubioru trzeba mieć już mega szczupłą sylwetkę i odpowiedni wzrost.
A i tak nie każdemu będzie pasować.

Ja na wieczorne wyjście, jak zwykle stojąc w garderobie pełnej ciuchów, nie miałam co na siebie ubrać.
(Tak, wieczorne. Zdjęcia zostały zrobione koło 21:00 ^^ )
Nie mówię, bo większość jest na mnie dobra, ale teraz jeszcze nie wyglądam w nich najlepiej.
Sięgnęłam po nowe buty z Milanoo (KLIK), czarne spodnie i złapany na % sweter z HM.
Nie jestem teraz pewna co do tego, czy dobrze wybrałam, ale dobrze się w nim czułam.
Fakt faktem, mógłby być  trochę mniejszy.
Jeżeli uważacie, że mnie pogrubił - nie, po prostu taka jestem ;p
Ale teraz wiem, że nie powinnam teraz tak swojej sylwetki przecinać - następnym razem będzie lepiej ;)

Nie mogłam się oprzeć i musiałam zabrać swoją złowioną w HM torebkę. Czyż nie jest piękna?
Wyplątałam ją spośród pasków, a mina kasjerki chyba mówiła, że miała tam zaplątana pozostać ;p
Do wszystkiego piękny naszyjnik (KLIK), w którym totalnie się zakochałam i nowe okulary.

Ubierając tak ozdobny naszyjnik i torebkę, zrezygnowałam z dodatkowej biżuterii.

Hi! :)
The oversize theme is nothing new to you, I suppose :)
In this type of clothing you have to be careful not to add additional kilograms to your look.
I really like oversize things as we may hide what's unwanted; or it's great if you've eaten too much.
If you decide to wear this type of clothing, it's always good to match it with a fitted jeans or top.

I went for my new shoes from Milanoo (GET HERE), black jeans and an oversize sweater from HM.
I'm not quite sure if I had chosen wisely but I felt good in it. Yet, it could have been one size down.
I couldn't resist and had to take my new purchase from HM. I just LOVE this little, cute bag :)
To complete the look I grabbed a GORGEOUS necklace (GET HERE) that I'm totally in love.
Because of the fancy necklace I didn't get any other accessories on.

Indila - Mini World










jeans-nn+DIY ♦ sweater-HM  top-HM ♦ shoes-CLICK ♦ minaudiere-HM ♦ glasses-CLICK ♦ necklace-CLICK
_________________________
Camera- Canon600D + 50mm
*lips - Rimmel by Kate #02
*squirrel image - click

Co do butów, przymierzywszy je w domu stwierdziłam, że podoba mi się bardziej przód niż tył, no ale.. :p
Trzeba jednak im przyznać, że są wygodne.
Poszperałam troszkę i znalazłam jeszcze kilka przykładowych par butów, które z chęcią bym założyła :) 
(ostatnich normalnie bym nie ubrała, pierwsze skojarzenie to Macadamian Girl. Nie można powiedzieć, że nie są urocze^^)
         CLICK                        CLICK                   CLICK                         CLICK                       CLICK                          CLICK                        CLICK

Wpadły Wam któreś w oko? ;)



No comments:

Post a Comment