'Ostatnio' na zdjęciach #2, czyli lipiec i sierpień wakacyjnie :)

Witam Was w kolejnym poście ze zdjęciami. Podobał Wam się poprzedni wpis i chciałyście, żebym dawała takie częściej i voila. Tym razem zdjęcia z wakacji :) Jak zwykle kolejność nie ma znaczenia. Zapraszam do oglądania. Trzymajcie się :*


wieczorne wyjście na piwo :)  /  moje kolorowe, różowo-fioletowe włosy  /  siniaki od gry w siatkówkę :P

 ja z psiakiem, którego znaleźliśmy na wakacjach  /  Wojek z Gremlinką (i jej cudowna mina)  /  jedziemy na Woodstock!

 Wojtek z Gremcią, taaaaka miłość  /  mój kotek :D  / Gremlinka i Leon zaczynają się bawić :)

 bawimy się demo The Sims 4 - to niby ja  /  wczorajszy makijaż imprezowy 1  /  mój najnowszy kosmetyczny nabytek

kotek lubi tak siedzieć i spać  /  wczorajszy makijaż imprezowy 2  /  wczorajszy makijaż imprezowy 3


No comments:

Post a Comment