Wibo: Celebrity lash, niebieska maskara do rzęs


Niebieski tusz do rzęs dostałam dawno temu w WiboBoxie. Całkiem się ucieszyłam, kiedy go zobaczyłam, ponieważ wcześniej nie stosowałam kolorowych maskar. Po otwarciu opakowania zachwycił mnie kolor tuszu - jest to śliczny, chabrowy odcień, idealnie wpasowujący się w letnie klimaty. Szczoteczka już mnie tak bardzo nie urzekła, ale już po pierwszym zastosowaniu okazało się, że nie jest zła. Nie skleja rzęs aż tak bardzo, jak się tego spodziewałam, da się nią uzyskać całkiem przyzwoity efekt.

Tusz ten bardzo polubiłam, używam go naprawdę często (jak na tusz kolorowy, który nie jest tak uniwersalny jak czarny). W konsystencji jest gęsty, ale dzięki temu ładnie pokrywa rzęsy kolorem. Od razu widać, że rzęsy są pomalowane na niebiesko, bo w niektórych kolorowych tuszach zdarza się, że efekt jest mizerny. Maskara tworzy troszkę grudek, ale nie są one widoczne na rzęsach. Tak samo ze sklejeniem, uważam, że naprawdę jest minimalne i nie widać go tak na żywo, jak to uchwycił aparat. Osobiście podoba mi się ten efekt. Oczywiście o efekcie końcowym uzyskanym na rzęsach decydują głównie predyspozycje naturalnych rzęs - moje na przykład są dość długie, ale nie są rewelacyjnie gęste, dlatego też końcówki rzęs wyglądają na cienkie. Ponadto tusz jest bardzo trwały, nie zauważyłam, żeby się osypywał nawet po wielu godzinach noszenia.


Nie jestem osobą, która boi się zaszaleć z makijażem, dlatego też ten chabrowy piękniś znalazł u mnie zastosowanie. Mniej więcej raz w tygodniu moje rzęsy są pociągnięte tą maskarą. Jestem ciekawa, jak u mnie wyglądałby kolor fioletowy, ponieważ mam zielną tęczówkę i pewnie ładnie by się komponował. Chabrowy nie wygląda u mnie jakoś rewelacyjnie, ale całkiem lubię to połączenie z kolorem mojej tęczówki :) Dajcie znać, co o nim sądzicie.


Cena: ok. 10zł      Pojemność: 7g      Dostępność: szafy Wibo - Rossmann

No comments:

Post a Comment