Perfect Match


 Witajcie! :)

Czerwiec i lipiec to miesiące gorących promocji :) 
Ja z promocji korzystam bardzo często, bo uważam, że nie ma sensu przepłacać za rzeczy, które i tak nie są dużo warte...
W ten weekend wybraliśmy się do galerii i na trochę sobie pozwoliłam.
Głównym celem podróży były sportowe, wygodne buty. Takowe zakupiłam, a te z dzisiejszego posta byłym spontanicznym zakupem :)

Po lekkiej zmianie koloru zauważyłam u siebie tendencję do wybierania brązowych/beżowych rzeczy.
Szykując się do wyjścia, weszłam do garderoby, spojrzałam na botki, później na spódnicę (TUTAJ pierwszy outfit z nią) i BOOM! 
Nie mogłam wyjść z podziwu jak IDEALNIE ten duet zgrywa się pod względem koloru.
Jeszcze mój obecny kolor włosów przyprawił mnie o estetyczną palpitację ;)

Przedwczoraj wybraliśmy się na chwilę do Pori, pochodziliśmy po sklepach i zrobiliśmy zdjęcia, z których jestem bardzo zadowolona :)

BASTILLE feat. Ella - No Angels (TLC vs The XX)















jacket- Romwe ♦ necklace-Romwe ♦ skirt- sh  top - HM bag,shoes,hat- Seppala ♦ glasses- Firmoo ♦ bracelet- Hollywood 
_________________________
Camera- Canon600D, 50mm
*'ombre hair' - CLICK


I na koniec takie małe porównanie ;) (CLICK)


No comments:

Post a Comment