Modern Pocahontas - TUTORIAL


Witajcie Kochani! :)

Po krótkiej przerwie wracam z kolejnym makijażem :)
Musiałam trochę oddechu złapać, zająć się sobą(dosłownie), i przetrwać jakieś okropne swędzenie oczu.
Mam nadzieję, że da mi już spokój, chociaż i tak od czasu do czasu daje o sobie znać.
Taki tryb offline bardzo dobrze mi zrobił, dużo więcej robię w ciągu dnia i czuję, że jeszcze go potrzebuję ale wczoraj naszła mnie wena i trzeba było to wykorzystać ;)

Do dzisiejszego makijażu zainspirowała mnie kupiona kilka dni temu bluzka.
Od razu skojarzyła mi się z Pocahontas, dlatego 'pogooglowałam' sobie jej postać i zmodernizowałam jej makeup :)

Hi My Friends! :)
I have been off-line for a while now but I needed it.
I did a lot more stuff during the day. Also my eyes were teribly itching what made my days a nightmare.
Anyways, I got inspired by my new top yesterday and decided to go for it :)
When I bought this top I thought of Pocahontas, so I googled her and did a modern version of her makeup.
Hope you'll like it :)







 ● Bourjois - 123 Perfect #Vanilla
● Bornpretty - cream foundation palette (GET HERE)
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
Smashbox - blush #Peachy Dream
● MAC - Mineralize SkinFinish #Adored
● Kryolan - puder ryżowy

Aqua brow - #25

 ● Maybelline - Color Tattoo #Permanent Taupe
● Makeupgeek - eyeshadows #Creme Brulee, Bada Bing, Liquid Gold, Poolside, Shimma Shimma
 NYX - jumbo pencil #milk
 ● Maybelline - Colossal 100% Black mascara

● Celia - pomadka kryjąca #13 
● Constance Carroll #04 Nude


SKRÓT TUTORIALU

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;) Dajcie znać co tam u Was nowego? ;)


____________________
Camera: Canon 600D +soczewka 10d
włosy: Joanna 'Jesienny liść + L'Oréal Paris - Féria Wild Ombré no1 (Post o ombre KLIK)
* źródło zdjęć niektórych produktów - Internet
*top - sh(KappAhl), bracelet - HM


Nails
 ● brown - Seppala  
● orange and black - Flormar



No comments:

Post a Comment