Denim & Crochet


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj wrzucam Wam moją wczorajszą, wygodną stylówkę z wieczornego spaceru :)
W sumie to nie miałam w zamyśle jej fotografować, ale pomyślałam czemu nie?
Wskoczyliśmy tylko po aparat do domu i w ten sposób po godzinie 21 kliknąło się na szybko kilka zdjęć :)
(Tak, dobrze widzicie - tutaj po 21 jeszcze świeciło słońce :P)

Co do samego zestawu, to jest on w gruncie rzeczy prościutki ale ażurowy top dodaje mu smaczku.
Pod nim mam zwykły top na ramiączkach w piaskowym kolorze.
Lubię na takie obsicłe bluzki jeszcze zarzucać coś luźniejszego - w tym przypadku padło na lekki ażurek :)


Hi!:)
Today I'm sharing with you my yesterday's outfit from a little walk that we took in the evening ;)
At first I didn't even think of taking pictures of it but eventually I thought - why not? :)
So we dropped into our flat, grabbed the camera and quickly took a few photos.
It was after 9 p.m - yes, the sun was still shining ;P
About the outfit itself, I went for something really simple and comfortable but the crochet top adds this 'thing' to the whole look. 
Under the crochet top I wore a basic, nude top. I love wearing a loose top over a fitted one.

Lily Allen - Hard Out Here










jacket-sh(Next) ♦ jeans-HM  top-HM ♦ crochet top-click ♦ sandals-nn ♦ glasses-Firmoo ♦ bracelet-HM 
_________________________
Camera- Canon600D
*lips - Rimmel by Kate #10



PS. Jak pewnie zauważyliście, dorobiłam się swojego LOGO ;)
Trochę czasu spędziłam szkicując na różne sposoby swoje inicjały. Poziomo, pionowo, na skos, taki kształt, a taki, bla bla bla...
No i jeszcze uwzględniając w dobrym miejscu mój pseudonim blogowy ;)
Aż w końcu po kilku modyfikacjach udało mi się!
Nie ukrywam, że jestem z siebie bardzo zadowolona, że wymyśliłam je SAMA.
Zostanie ono ze mną jako moja wizytówka myślę, że na zawsze:)

ALE!
Wielkie podziękowania dla Mojej Kochanej Marty MODENFER, bo to ona pomogła mi przenieść moje logo z kartki na komputer :)
Już Ci dziękowałam, ale podziękuję jeszcze raz Mój Aniele :) :*


PS. You've probably noticed that I have a new LOGO :)
I've spent some time on drawing it. I wanted to include my initials in it, as well as my blog nickame.
I had to figure out if it's going to be diagonal, horizontal, vertical, this shape, that shape bla bla bla...
But EVENTUALLY I did it! :) And I'm proud that I figured it out all by myself :)
I think it's going to be my logo for the rest of my life.
And special thanks to My Gorgeous Friend- Marta MODENFER, who moved my logo from paper to digital version :) Thanks love! :*



No comments:

Post a Comment