Cut Crease Lace


Witajcie! :)

Wczoraj przez zmyciem swojego dzienniaka naszła mnie ochota na popaćkanie trochę swoich powiek :)
I tak na szybkiego powstał makijaż, na który od początku do końca nie miałam pomysłu.
Skończywszy zabawę z cieniami stwierdziłam, że wygląda to do niczego i już miałam iść się zmyć...
Ale sięgnęłam po połączenie białego pigmentu Glamour Doll Eyes i Duraline z Inglota, dzięki któremu uzyskałam biały eyeliner.
I tak sobie machając moim kochanym 3mm pędzelkiem zrobiłam coś na kształt koronkowych szlaczków :)
Muszę pochwalić ten biały pigment za jego niesamowite nasycenie! Najlepsza biel jaką mam :)

Później jeszcze zdecydowałam się na morskie, ombre usta cieniami OMG z MIYO, które taflą blasku pokrył bezbarwny, 'mięsisty' błyszczyk z Joanny.


Hi!:)
Yesterday, I was just going to wash my makeup off but suddenly I felt the need to do sth with my eyes.
So, I grabbed some shadows and started creating. I didn't have any particular concept on my mind.
After I finished with the shadows I was not pleased with the result so was heading for bathroom...
But eventually, I ended up mixing white Glamour Doll Eyes' pigment with Inglot's Duraline, thanks to which I got a perfect white eyeliner.
I took my 3mm brush and started waggling it over my crease.
I have to say that this white pigment is the whitest one in my collection so far! :)
At the end, I did ombre lips with my MIO eyeshadows.




 ● Rimmel - Wake Me Up #100 Ivory
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
● Kryolan - puder ryżowy
● MIYO - bronzer #sun kissed 
 IsaDora - Twist-Up Blush - Spring in Paris (RECENZJA TUTAJ)
● MAC - Mineralize Skinfinish #Adored

● Essence - I love stage primer
Bornprettystore - 15-Color Palette (GET HERE)
● Makeupgeek - eyeshadows #Corrupt #Vanilla Bean
Glamour Doll Eyes - pigment #Cloud Coverage (GET HERE)
Inglot - Duraline
● NYX - jumbo pencil #604 MILK
● Gosh - Boombastic XXL mascara
● KKcenterHk - false lashes (GET HERE)

MIYO - OMG eyeshadows #31 #33 #35 (GET HERE)
● Classics - loose eyeshadow #12
● Joanna - błyszczyk brzoskwiniowy



I jak Wam się podoba? :)

Jak masz chwilkę KLIKNIJ serducho :) Nie trzeba się logować ;)


____________________
Camera: Canon 600D + soczewka 10d
włosy: Joanna 'Jesienny liść + L'Oréal Paris - Féria Wild Ombré no1 (Post o ombre KLIK)


No comments:

Post a Comment