White and Lilac nails


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić dzisiejszym mani, jaki na szybko wymodziłam.
Miałam ochotę na białe paznokcie, specjalnie zakupiłam w majowy weekend biały lakier (bo mój stary już nadawał się do wyrzucenia), ale na spontana wyszło oczywiście coś innego ;)

Przy okazji mogę śmiało powiedzieć, że biały lakier z Mavala jest świetny, bardzo fajnie kryje, dwie warstwy zupełnie wystarczą.

Skorzystałam też z pięknej pogody i dziś fotki cyknięte zostały na balkonie :)


LAKIERY:
PAESE - utwardzacz z żelazem 'hard as steel'
MAVALA - 49 #white
Rimmel - #170 Lively Lilac
Pierre Rene - XPress Dryer

I jak Wam się widzi takie połączenie kolorów i wzór? :)

A! I napiszcie co myślicie o 'dworskich' zdjęciach :p
_________________
Camera: Canon 600D


________________
Mother's Day Sale
Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.
Shop Now!


No comments:

Post a Comment