Pop of Neon


Witajcie Kochani!! :)

Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to ile miłych słów, które przeczytałam odnośnie ostatniego mojego wytworu na powiekach :) 
Będzie takich więcej :)

Dzisiaj kolejna zabawa makijażem :) 
Miałam ochotę na złotawy brokat, połączyłam go z brązem i widząc, że kształt stał  się nieco zbyt drapieżny postanowiłam dalej szaleć i dodać neonowego akcentu :)
Zielony, neonowy cień z Flormar UWIELBIAM! Jak każdy inny z tej serii. Są po prostu cudne!

Hi!:)
And here we are, I played with make-up once again and this time I went for a neon green accent.
I, personally, LOVE Flormar's neon eyeshadows. 
I find them so vibrant, pigmented and of a great quality.
What do you think of such colours? Do you use neons in your makeup? :)

 ● Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
 ● BornPretty - cream foundation palette
 MIYO - antibacterial powder (KLIK)
 Smashbox - HALO blush #Peachy Dream

● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
 ● MIYO - eyeshadows #01 WHITE (KLIK)
 Flormar - Neon Eye Shadow #N105 (KLIK)
 Makeupgeek - eyeshadows #Vanilla Bean, #Creme Brulee, #Bada Bing (KLIK)
 SYN Cosmetics - glitter #Cleopatra (KLIK)
 Rimmel - waterproof gel liner
● Revlon - Precision Lash Adhesive
● flase lashes - nn


A Wy lubicie neonowe akcenty w makijażu? :) 
Następny makijaż będzie się nadawał na co dzień dla tych lubiących kolory :)


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna, sprany 'Jesienny liść
*nails: Golden Rose RICH COLOR #16


No comments:

Post a Comment