Numb


    

Hej! 

Czasami trudno jest zdefiniować swój styl. Dla mnie mój styl jest pomieszańcem - tj mieszaniną tego na co mam ochotę z tym jaki mam humor. Czasami mam ochotę założyć coś 'słodkiego', dziewczęcego, kobiecego, innym razem zakładam na siebie bardziej 'ostre' rzeczy i czuję się wtedy świetnie. 
Nikt nam nie może narzucić tego, jak mamy się ubierać i my sami też nie powinniśmy się ograniczać.
Jednak jak już się decydujemy na dane zestawienie, dobrze jest się upewnić, czy aby na pewno ono do nas pasuje ;) Bowiem nic na cha** , w sensie... nic na siłę ;)

Ja wreszcie odebrałam moją ramoneskę (KLIK) i kocham to, że dzięki takiej jednej, niby prostej, rzeczy, nasz outfit od razu nabiera charakteru. Do tego botki z ćwiekami zakupione w częstochowskim butiku jeszcze w zeszłym roku, mój ulubiony zegarek, bransoletka, naszyjnik zmajstrowany przeze mnie z paska i beanie. A! I oczywiście mocniej podkreślone oko i czerwoniaste usta :)

Linkin Park - Numb
ramoneska/jacket - KLIK
koszulka/t-shirt - Reserved
spodnie/trousers - nn
buty/shoes - częstochowski butik
czapka/beanie - Romwe
bransoletka - Spark
zegarek/watch - Glitter
pierścionek/ ring - Seppala
naszyjnik/necklace - DIY

__________________________
Camera- Canon600D, 50mm
włosy- Joanna 'jesienny liść'

Ja uwielbiam styl rockowy - ta sukienka KLIK, z tymi samymi dodatkami co na tej stronie - moje wielkie WISH! (razem z figurą poproszę :D )





No comments:

Post a Comment