Lorde - Team


  

Witajcie! :)

Zima tutaj troszkę odpuściła, minus trzy stopnie sprawiły, że mogłam wyjść na zewnątrz i doświadczyć (paradoksalnie) ciepła :)

Jak już kiedyś wspomniałam, bardzo przypadły mi do gustu ubrania w kolorze khaki, sądzę że idealnie pasują do rudzielców. Dzisiaj by ożywić czarną stylizcję, zdecydowałam się zarzucić ażurową bluzkę właśnie w tym kolorze. 
Swój pierwszy raz ma też moja nowa torebka (TUTAJ). 
Muszę powiedzieć, że obawaiałam się jej jakości, ale wyjątkowo mi się podoba, gdyby nie jej bardzo silny zapach (stoi już kilka dni na balkonie;p) dałabym jej 5+ :) Ma kieszonki w środku, dwie zapinane i dwie luźne na komórkę i jakieś drobiazgi. Mam nadzieję, że wywietrzeje dość szybko. Wygląda na droższą niż jest.

Dodatkowo mała zmiana we fryzurze, pierwszy raz używałam moją nową lokówkę z Babyliss. Trochę wprawy i może coś z tego kiedyś będzie ;)

__________________
Hi! :)
As the temperature is higher, I could afford to have my pics taken outside.
I mentioned this a while ago that I'm really keen on khaki colour these days. I think it perfectly suits red-heads. To add some life to the black outfit, I wore a top in the colour mentioned before.
I also present my new bag (GET HERE). Honestly, I thought that it would be in a much worse quality but I got surprised as it's really well made. The only thing to what I can find fault is the smell of the bag. But I hope it will air out. Anyways, it has two zip-up and two loose pockets inside. AND it looks like a more expensive one than it really is.














Czasami narzucenie jakiegoś topu na basicową bluzkę lub tak jak w moim przypadku sukienkę/tunikę może dać o wiele ciekawszy efekt, niż byłaby noszona solo ;) Oczywiście, trzeba wyczuć, żeby wszystko do siebie pasowało i nie wyglądało tandetnie :)

Taka opcja jest dobra w fazie odchudzania, kiedy mamy ochotę założyć coś obcisłego ale nie chcemy za bardzo uwidaczniać brzucha ;)

A sporawy, długi wisior zawsze wydłuży nam sylwetkę.






płaszcz/coat - Zartex
sukienka basic/dress - HM
bluzka/top - Seppala
rękawiczki/gloves- nn
kapelusz/hat - Seppala
kozaki/boots - Solo Femme
torebka/bag - Sammydress
naszyjnik/necklace - Romwe
bransoletka/bracelet - HM


________________
camera: Canon 600D '50mm'
włosy - Joanna 'jesienny liść'







___________________
Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?alice


No comments:

Post a Comment