Astor: Rouge Couture, 104 Satin Fuchsia


Pomadka marki Astor trafiła do mojego koszyka podczas zakupu lakieru Essie na stronie ezebra.pl. Szminka spodobała mi się ze względu na poszukiwany wówczas przeze mnie kolor oraz cenę - ok. 6zł.

Jej kolor jest bardzo intensywny i dość dojrzały, zdaję sobie sprawę, że mnie postarza. Ja chciałam pomadkę dzienną i tak jej używam, ale wiem, że dla wielu osób nadaje się ona tylko na wieczór. Sztyft jest dobrze pigmentowany i daje na ustach kremowo-satynowe wykończenie, które zbiegiem czasu zmienia się w matowe. Myślę, że szminka o wiele lepiej wyglądałaby na pełnych wargach, większych nić moje, chociaż mi wąskość moich ust nie przeszkadza - nie są aż tak wąskie, bym nie mogła nosić ciemniejszych odcieni. Chociaż chciałabym mieć większą wargę górną, nie ukrywam.

Kosmetyk utrzymuje się na moich ustach koło 2-3h. Nie jest to powalający czas, ponieważ ciemne kolory potrafią wytrzymać na moich ustach po 8h. Niemniej jednak, patrząc za jakąś kwotę kupiłam tę pomadkę, nie jest to zły wynik. Nie przetrwa większego posiłku.


Cena: ok. 25zł (w drogeriach internetowych koło 6-8zł)       Dostępność: różne drogerie

No comments:

Post a Comment