Rozdanie Świąteczno-Noworoczne || Agusiak747

Od kilku dni miałam w planach zorganizować dla Was rozdanie. Chciałam jeszcze coś dokupić, ale ukradziono mi portfel i cała kasa na prezenty przepadła... Robię zatem rozdanie z tego, co udało mi się uzbierać do tej pory. Mam nadzieję, że nie jesteście źli. Zresztą jeśli miałabym coś dokupić, to dokupiłabym dopiero za parę miesięcy, bo teraz wszystko poszłoby na formalności i prezenty dla rodziny.


Do wygrania jest kilka rzeczy z pielęgnacji i kilka z kolorówki. Kosmetyki te są dość uniwersalne i większości się przydadzą. Mam nadzieję, że Wam posłużą. Tutaj możecie zobaczyć je bliżej:

balsam do ciała / krem do twarzy na dzień / płyn dwufazowy do demakijażu oczu

podkład (najjaśniejszy w gamie), tusz do rzęs, tint do ust w pomadce, dwa lakiery

po lewej: ciemny, piaskowy z kolorowymi drobinkami ||  po prawej: błyszczący, brokatowy, rudy

REGULAMIN:
1. Organizatorem rozdania jest Agusiak747.blogspot.com. 
2. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga - http://Agusiak747.blogspot.com/
3. Rozdanie trwa od 08.12 do 31.12.2013, do godz. 23:59 || do 6.01.2014 ogłoszę wyniki. 
4. Żeby wziąć udział w rozdaniu musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
5. Wszystkie nagrody są nowe i nieużywane.
6. Nagrody wysyłam tylko na teren Polski.
7. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej.
8. Będzie mi miło jak zasubskrybujesz mój kanał na YT lub polubisz Agusiak747 na FB.


A teraz zadanie konkursowe:
Lubisz zimę/Święta? Czemu tak? Czemu nie?

Autor najciekawszej odpowiedzi zostanie nagrodzony zestawem kosmetyków.

Obserwuję jako:
adres e-mail:
Odpowiedź:

  

No comments:

Post a Comment