Paletka Lovely NUDE + Projekt denko (październik/listopad) + Makijaż bez lusterka + Get ready with me

Witam Was dzisiaj w poście iście filmowym. Dawno nie dzieliłam się z Wami najświeższymi filmami z mojego kanału. Denka ostatnio nie chce mi się robić na blogu, a poza tym zapomniałam się i wyrzuciłam opakowania zanim zdążyłam zrobić zdjęcia. Mam nadzieję, że zadowoli Was film:
 

Naszła mnie tez wena, by nakręcić filmik Get ready with me. Co prawda mój jest daleki od ideału, bo nie mam statywu, ani nic. Montaż też woła po pomstę do nieba, ale może ktoś ma ochotę obejrzeć? :)



Ostatni z filmów jest to makijaż bez lusterka. Jak mi poszło? Przekonajcie się same ;)


_______________________________________________________________________

I ostatni taki szybki news, to fakt, iż stałam się posiadaczką nowej palety Lovely. Kusiła mnie bardzo i po 5-ciu dniach szukania w końcu ją dopadłam. Jeśli jesteście z Wrocławia i też jej szukacie, to widziałam kilka sztuk w Rossmannie na rogu Hallera/Powstańców Śląskich. Akurat dzisiaj mnie naszło, żeby tam podjechać i zobaczyć, czy są i okazało się, że mieli kilka niemacanych sztuk. Cena palety to 11,89zł, czyli mniej niż 1zł za 1 cień. Co o niej sądzicie?
 

No comments:

Post a Comment