Metaliczny makijaż świąteczny z Technic Metalix - TUTORIAL



  


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z metaliczną propozycją makijażu świątecznego.
Wykonałam go paletką Technic Electric - Metalix Eyeshadow Compact. Dostępną za 12 zł TUTAJ :)
Oczywiście na każdą inną okazję również możecie go wykorzystać :)

Ja wybywam do Polski na przerwę świąteczną i będzie mnie tutaj bardzo mało.. 
Ale mam trochę zdjęć przygotowanych, więc postaram się wrzucić kilka postów, żeby nie było zupełnych pustek :) 










Pozostałe produkty:
TWARZ
Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
Eveline - art scenic - podkład krująco wygładzający nr14 (jako bronzer)
Glazel - mineral powder, mineral rouge
PAESE - rozświetlacz  #11 'mglisty poranek'
BRWI
MUFE - Aqua Brow #25
USTA
 Rimmel - by Kate #02 i #102(matowa kolekcja)

Mam nadzieję, że makijaż się podobał, jeżeli tak, będę wdzięczna za kliknięcie w serducho → KLIK
I hope you liked this look :) If so, I'd be grateful for clicking on the heart  → KLIK

____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść



I jeszcze skrót tutorialu :)

Do następnego ! :)

XOXOXO

No comments:

Post a Comment