Am I wrong ... ?



  


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj dzień zaczęłam w bardzo dobrym humorze, gdyż mój skromny blog znalazł się na liście najlepszych blogów wg Avanti.24 :)
 Ja sama nie umieściłabym się tam, ale fakt, że tam widnieję, pośród innych świetnych dziewczyn jest zdecydowanie świetny :) 
Bardzo miło jest być docenianym, nawet bardziej niż bardzo :) 
Ale to też przede wszystkim Wasza zasługa :) :* 
Bez Was nic by się nie działo, dlatego każdemu z osobna i wszystkim razem serdecznie dziękuję! :*
I gratuluję pozostałym dziewczynom :)

___
____

A tymczasem co do zestawu... Śniegu nie ma, temperatura znów na plusie, ale bez szaleństw. 
Pozwoliłam sobie na spódniczkę, do tego zakolanówki i mój ukochany gruby sweter, który
pod płaszczem (TUTAJ) fajnie moim zdaniem wyglądał :)  :)
Ostatnio mam duże parcie na powrót do czerni :) W niej zawsze czuję się dobrze.

A kapelusz pojawia się kolejny raz i pojawiać będzie, bo czapek nie lubię i to po prostu moje ulubione nakrycie głowy :)

I tutaj już widzę po zdjęciach jak bardzo muszę się zmobilizować i zacząć ćwiczyć :P masakra ;P

Zostawiam Was z Moją Piosenką na dzisiaj, słucham bez przerwy! 
Lubię jak mogę odnieść słowa piosenki do życia :)









Oczko z tego dnia
(Sorrki za lekkie rozmazanie na dolnej powiece ale chwilę przedtem 10 min płakałam ze śmiechu :)
Takie tam jajca z Mężem ^^ A jak nas chwyci to potrafimy się godzinę śmiać ^^ )

Jeżeli Wam się podoba, z góry dziękowałabym za klik w serducho :)

Sephora - Make-up Studio Palette + Rimmel - waterproof gel liner + Essence - I ♥ Extreme mascara










| coat - Romwe | sweater - CA | top - hm | skirt - nn | belt - allegro | shoes - nn |
| necklace - gift | ring, hat - Seppala |





Do następnego! :)

XOXOXO


Przypominam o moim rozdaniu na FB :)



Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013



No comments:

Post a Comment