SECRETS




  


Witajcie! :)

Jesień, jesień, czasem słoneczna i ładna a czasem pochmurna i zimna, że aż się wszystkiego odechciewa...
Mam teraz małą fuchę, dlatego mam mniej czasu i rzadziej jestem, ale dziś daję radę i zarzucam pościwo ze strojem weekendowym :)
Trochę było cieplej, ale wiatr wiał jak szalony.

Miałam ochotę na coś czarno-bialego, postawiłam na spodnisze z posta nowościowego TUTAJ.
Do tego zwykły, czarny top, marynarka i szpilki. Mimo cienkiego materiału, nie było mi zimno w nogi (mam solidne ocieplenie naturalne hehe:P)
Pasowaloby się go jednak mimo wszystko pozbyć, ale najzwyczajniej w świecie mi się nie chce :P












Bardzo mi przypadły do gustu zamkowe detale przy nogawkach :)












| coat - Zartex | trousers - Seppälä | top - HM | jacket - sh | shoes - nn |
| necklace - nn | bracelet, glasses - Spark | hat - Seppälä |

_____________
Camera- Canon 600D
włosy - Joanna "Jesienny liść'
*szminka - Rimmel by Kate #10


Do następnego Kochani :)

XOXOXO



No comments:

Post a Comment