RIDE



  


WITAJCIE! :)

Wieczory przy kubku z gorącą herbatą, wieczory przy dobrym filmie, wieczory pod kocykiem, albo też wieczory spędzone na przejażdżce rowerem :)
To lubię. 
Czasami.. Jak nie jest za zimno i jak sił mam dość.
Uwielbiam jeździć na rowerze, dzisiaj zapraszam Was na kilka zdjęć z pewnego wieczoru. 

Jak rower, to ciepło i wygoda, stąd tramposze, rurki i moja nowa super ciepła parka. Musiałam kupić tutaj coś ciepłego, bo moje rzeczy zdecydowanie mi nie starczały:p
Żeby nudno nie było, neonowe bransoletki na nadgarstku :)

HI! :)
Evenings with a hot cup of tea, evenings with a good movie, evenings under the blanket or evenings spent on riding a bike :)
Me like it.
Not always.. When it's not too cold and I got enough power.
If it comes to the outfit-must be comfy. So here are comfy shoes, trousers and my new, super warm parka :)
Not to be so boring, neon bracelets on my wrist ;)




|trousers - HM | sweater - Seppälä | parka - StitchandSoul | shoes - nn |  bracelets- Seppälä | rings - HM |

*lips - Rimmel by Kate #10


A Wy jak lubicie spędzać aktywnie czas? :)
And in what active way do you like to spend your time? :)

XOXOXO


________________
Camera- Canon 600D
Włosy - Joanna 'Jesienny liść'



No comments:

Post a Comment