PROSTY i szybki PRZEPIS na pyszną TORTILLĘ :)




  


Witajcie Kochani! :)

Przychodzę do Was z moim pierwszym kulinarnym wpisem :)
Żadna tam ze mnie kucharka, ale mam trochę sprawdzonych przepisów na łatwe i pyszne potrawy :)

Uwielbiam tortillę i postanowiłam się z Wami podzielić naprawdę prostym przepisem :)
Może dla kogoś, kto lubi proste i szybkie dania jak ja okaże się przydatny :)














Porcja surówki starcza mi zawsze na 8 tortilli, jeżeli lubicie dodawać dużo mięsa, będzie konieczne jego dosmażenie :) Jak i dorobienie sosu :)
Ja często surówkę wykorzystuję na drugi dzień do obiadu, lekko ją ulepszając :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Dajcie znać czy takie posty pseudo kulinarne są mile widziane :P


DO NASTĘPNEGO KOCHANI :)
(następny będzie znów tutorial makijażu ^^ - odbraziłam sie z aparatem i lampą ^^)

XOXOXO



Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Don’t miss, girls!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013


No comments:

Post a Comment