POMOCY :)



Hej Kochani! :)

Piszę z szybkim zapytaniem, bo jest na mojej chciej liście zestaw pędzli, tylko nie mogę się zdecydować jaki....
Może mi w tym pomożecie? Byłabym wdzięczna za każdą opinię/ wskazówkę :)








Hakuro? czy może jakaś inna propozycja?
(Hakuro niestety nie znalazłam żadnego zestawu z zadowalającym mnie dobraniem pędzelków...)

Zależy mi głównie na bardziej precyzyjnych pędzelkach do blendowania i nakładania cieni, mam h77 i h74 z Hakuro, chciałabym coś mniejszego też. 
Z pędzli do twarzy jakieś bardziej o konturowanie chodzi, ale i inne nie zaszkodzą. 


Mam problem, bo ja z pędzli miałam styczność tylko z Hakuro, więc nie mam porównania. I jakbyście mogły poradzić i wyrazić swoje zdanie byłabym wdzięczna ;)

Piszę z taką sprawą, bo na święta zamierzam już mieć jakiś zestaw w posiadaniu ;)
Wiem, że strzeliłam pędzlami z górnej półki cenowej też, jeżeli znacie jakiej świetne pędzle w niższych cenach - sugestia bardzo mile widziana :)

Najważniejsze to chyba trwałość i miękkość włosia ^^


(zdjęcia ze strony Ladymakeup.pl)



A już  jutro do dostania ten kolorowy sweterek po promocyjnej cenie! :)


Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!
$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!
500 pieces, but size M is only 200 pieces!
4507 customers have already added “Rose D” to their shopping bag, so adding it into your shopping bag in advance, and then you can pay directly when it begins just in case it's sold out.
24 hours only!
Don’t miss, girls!!!
And a special coupon for you, my lovely fans, on 26th Nov. to buy “Rose D” : 10%offrosed





XOXOXO

No comments:

Post a Comment