Paznokciowe nowości - Flormar + Seppälä





Witajcie! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem paznokietkowym. W ostatnim czasie poczyniłam duużo zakupów, głównie ciuchowych, ale też znalazły się różne drobne rzeczy do makijażu i manicure :) Tak więc przedstawiam Wam pięknotki, które zakupiłam. 

Zawsze jak jestem w Finlandi, moje paznokcie pzestają się łamać i rozdwajać. Jestem w stanie je zapuścić! MAGIA? :) No ja nie wiem, ale nie zastanawiam się nad tym, bo do tej pory nawet bardzo krótkie już mi się rozdwajały.. Tak więc, nie zapeszam :P Mam tylko problem z zadbaniem o skórki, ale...








Kolory idealne na jesień :)


I jak tam? Wpadł Wam któryś w oko ? :) Jakie są Wasze ulubione jesienne kolory? :)
Ja uwielbiam tą butelkową zieleń, choć wszystkie są piękne :) 

XOXOXO

No comments:

Post a Comment