My Immortal with Makeupgeek






Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który zrobiłam sobie już jakiś czas temu na wieczorny wypad ze znajomymi. 
Użyłam do jego wykonania cieni Makeupgeek; ten złoty akcent pigmentem Liguid Gold pięknie podkreślał spojrzenie. Uwielbiam go :) 

I piosenka, którą słucham dzisiaj non-stop. Jest taka piękna... W ogóle bardzo lubię Evanescence.

Hi! :)
Today I'm gonna show you a look I did some time ago for a night out with some friends.
I used Makeupgeek shadows; this Liquid Gold pigment is definitely one of myu favs! :) 

And a song I keep listening over and over again. Sooo beautiful.. I love Evanescence.




Lampo - zbawienie moje :D 
Makijaż robiłam po 19, wszędzie ciemno, ale jak widać dało radę coś sklecić :)


PRODUCTS:
FACE
*Catrice - Infinite Matt #020
*Celia - korektor (część rozświetlająca)
*FM- bronzer
*Sephora - blush
*Wibo - Puder hypoalergiczny 
*Essence - Fixing powder

EYES
*Essence - Coverstick #03 Matte Honey
*Makupgeek - Vanilla Bean, Shimma Shimma, Mocha, Graphite, Corrupt, Liquid Gold
*HM- PURE WHITE eyeliner
*L'biotica - odżywka do rzęs
*Rimmel - Lash Accelerator

*Wiem, nie mam pomalowanych ust, ale tamtego wieczoru z nich zrezygnowałam z racji tego, że miał być wypad m.in. na jedzonko i nie chciało mi się bawić w poprawianki i uważanki na usta :P


Jeżeli podoba Wam się look, ja będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w serducho :) (nie trzeba się logować)
 ---- KLIK ----
If you liked the look, I'd be grateful fot clicking the heart :) (No need to be logged in anywhere)




_______________


*Camera- Canon 600D
*włosy - Joanna 'Jesienny liść'


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego! :)

XOXOXO


Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!



No comments:

Post a Comment