Insta Mix #2


  


Witajcie ! :)

Ostatni taki mix miał miejsce w maju i miał być co miesiąc... Hmmmmm.
No jakoś tak zeszło i nazbierało się teraz tego tyle, że już Wam współczuję :p

Zapraszam na 'małą' zdjęciową wycieczkę sięgającą maja ;) 
Zobaczcie w co się wbijałam, co jadałam, kupowałam, myśli jakie wyszukałam ^^


Długi post, to żeby przyjemniej było, zapuszczam uwielbianą przeze mnie ostatnio nutę :)



mix bez słitaśnych fot to nie bylby mix ;P

U góry moje szaleństwo z HM :) a na dole moje pierwsze czerwone spodnie i o dziwo - świetnie się w nich czuję :) (baleriny -Centro)


Oczochraniacze - Seppala :)

♥ małe - wielkie rzeczy ♥

1. pierwsze śniadanko w nowym miejscu na stałe :)

Przepiękny prezent ślubny ♥

Jedna z fotek z pleneru :) Co by nie być nudna, przebierałam się trzy razy ;)

Spontaniczne fotki na mieście :) Nieeee, wcale się nikt nie gapił :P


Jedzonko, to jest to :)
U góry mój pierwszy gyros ♥ mmmmmm wyszedł mega choć improwizowałam ze składnikami
Niżej naleśniki zapiekane z żółtym zerem i ketchupem, tortilla i tostyyy ♥

Co ja poradzę, że łasuch jestem okropny :P


Od lutego niezmiennie farbuję farbą Joanny - 'Jesienny liść' - rewelacja za banalne pieniądze


1. Pędzluchy me do mycia szykowane 2. Paletka Astor Heidi 3. Cienie matowe Glazel 4. Cienie Flormar

Jak widać, lubię pomidory ;) i warzywa.. i owoce, zwłaszcza z domowego ogrodu ♥
1. Spark  2.Okulary Auchan, pierścionki HM  3.Glitter  4. Seppala


Pierwsza mina skwaszona, bo po jakimś egzaminie... Ale oczywiście zdałam ;p cóż, panika i tak musiała być :P


Niepublikowany na blogu make-up ;)

na co dzień w domku...


Zdecydowanie przepyszny!! ♥

Dziub dziub - again.. :P

Powinni przestać produkować słodycze! Zdecydowanie mója osobista, podskórna ochrona by za to podziękowała :)
A ta czekolada... Najlepsza Milka jaką jadłam ! :) Trochę bąbelkowa a w środku toffi ♥

Letnich stylówek parę..

Przepyszna jest ta kawa! Uwielbiam! ♥

Trochę nowości, butki z Centro jak było szaleństwo wyprzedaży :) Koszula KappAhl, lakiery flormar


Oj zakazane rzeczy tutaj, ale takie smaczne... A  naleśniki z bitą śmietaną i jagodami to już w ogóle!
Ale gdzieeee - mało slodkiego! Jeszcze czekolada do tego! :)

Po takim obżarstwie czas na spalanie kjalorii na rowerze :)



Po wizycie u fryzjera, obcięciu końcówek, włosy znów mnie lubią :)

Genialne danie, mega latwe i szybkie do zrobienia wg przepisu Katosu 

1. Cienie Makeupgeek 2. Mój Skarb zrobiony przez Mojego Skarba ♥ 3. Szufladka szaleńca ^^ Jak nabierze ochoty na zabawę kolorami :)
4. Best eyebrow thing ever! ♥ 5. Balsam z Oriflame i pomadka z Celia

Wzdycham do takiego brzucha... ech czas zabrać się za ćwiczenia..
Le ja w roli le mejkapartista :P Sesja z tego dnia TU i TU :) - polecam kliknąć ^^




Dziękuję Wam za spędzony czas ze mną :) Mam nadzieję, że nie zanudziłam na sen :)
Do następnego!

BUZIAKI!


Romwe “Rose D” sweatshirt
Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!
Leave your comment to the sweatshirt here > http://www.romwe.com/letters-roses-print-sweatshirt-p-75671.html, you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!


No comments:

Post a Comment