Nice




Witajcie! :)

Jesień już na dobre się zadomowiła. Czuć ten chłodny powiew wiatru, czasem nawet mroźne powietrze. Słoneczko świeci, ale to już nie pogoda na krótki rękaw. Krótki może nie, ale dzisiaj pokażę Wam ostatnie podrygi ciepła :) Zdjęcia z zeszłego tygodnia, ale jak już są :) Mam jeszcze jedne sprzed dwóch tygodni i myślę czy zadomowić je w koszu czy nie :p

Dzisiaj prawie total HM :p Bluzkę kupiłam już długi czas temu na wyprzedażach, bo spodobał mi się bardzo jej print i krój. Taki nieco japoński. Całość słodka, delikatna, kolorowa. A że ja pazurka pokazać lubię, przełamałam trochę całość kolczastą bransoletką od Spark (TUTAJ) i lustrzanymi okularami (KLIK) :) 

Hi! :) 
Autumn is here but I managed to catch the nice weather last week and take some photos ;)
I'm almost total HM :) I bought this beautiful shirt on sale some time ago as I really love the print and shape of it. It reminds me of Japan.  
To break a bit the sweetness of this look, I added a spikey bracelet from Spark (GET HERE)and 'mirror' glasses. I love these things, they matches many outfits and the glasses are light yet well-made :) 



 Makijaż bardzo prosty, wyjątkowo bez kreski :)

Rimmel - Lash Accelerator mascara

♥ ♥ ♥ KLIK ♥ ♥ ♥ 




Szliśmy sobie przez miasto i jak zobaczyłam tę ścianę, całą w pięknych kolorach.. No wiadomo, zdjęcia musiały tu być :)
We were walking through the city and then I saw this magnificient wall... I already knew where I had to have my pics taken :)








| shirt, trousers, clutch - HM | shoes - nn | bracelet, glasses - Spark | earings - gift | necklace - KappAhl |






Have a great day!!  

XOXOXO



Unfold your free style with Romwe items.
Best-seller Collection! Up to 60% off
Do not miss! 72h only!

No comments:

Post a Comment