Mój Makijaż Ślubny :)




Witam cieplutko ze słonecznej Finlandii :)

Tak, słonecznej :) Pogoda tutaj jest super. Ranki i wieczory dość chodne ale w dzień słonecznie i cieplutko.
Lecz dzisiaj nie o tym.

Wiem, że wiele z Was czekało na ten post, więc obwieszczam, że nadszedł czas publikacji mojego ślubnego makijażu :) Oczywiście zdjęcia nie są niesamowitej jakości, bo robiłam je na szybo swoim telefonem i coś światło nie chciało ze mną współpracować. Ale chciałam uwiecznić kolory zaraz po skończeniu a akurat wyrobiłam się wcześniej i miałam trochę czasu :)

Długo się zastanawiałam i zmieniałam wiele razy zdanie co do tego jakiego koloru ma on być, w jakim kształcie, z kreską czy bez, ze sztucznymi rzęsami czy też nie. Miałam również chwile słabości, kiedy wahałam się czy dam radę sama się pomalować, czy stres moimi rękami nie zawładnie...


Ale nie :) Malowałam się SAMA od A do Z :) O dziwo nie stresowałam się podczas makijażu praktycznie wcale. Potraktowałam malowanie jako 'kolejny makijaż na bloga' :) I jak już było po, muszę przyznać, że efekt podobał mi się bardzo. I nawet rzęsy za pierwszym razem ładnie się przykleiły :)


Zdecydowałam się na makijaż w tych kolorach, ponieważ wiązankę miałam z biało różowych storczyków.


Fryzura miała być zupełnie inna, jednak taka jaka wyszła bardzo mi się podobała :)
Zgubiłam wizytówkę ale czesałam się w salonie fruzjerskim w Kłobucku. Jeżeli ktoś się orientuje, to nie w 'Maluchu' tylko w tym ulokowanym wcześniej (w stronę miasta), po schodkach do góry, nad sklepem mięsnym chyba :P


Kiedyś postaram się w miarę odtworzyć ten makijaż krok po kroku, teraz wymienię tylko produkty :)

TWARZ
Oriflame + Dax Cosmetics- bazy pod makijaż
Bourjois 123 Perfect - #52 Vanilla + Garnier BB #medium
Essence - Coverstick #03
Revlon - Colorstay concealer #medium
Glazel - Fixing powder
FM - bronzer
Sephora - Make-up Studio palette róż, bronzer
PAESE- rozświetlacz #mglisty poranek
KRYOLAN - fixing spray


OCZY
Inglot - Duraline
Vipera - paleta cieni (tester)
(wypożyczyła mi ją pewna bardzo miła Pani z drogerii, moje zaskoczenie było niesamowite. 
Nie znała mnie a wypożyczyła mi całą paletę na kilka dni, żebym się po prostu pomalowała :) 
A takich pięknych perłowych cieni właśnie mi brakowało :))
Glazel - matowe cienie 
HM- PURE WHITE eyeliner
Rimmel - Waterproof Gel Eyeliner
L'ambre - Super Waterproof Mascara
ES Handmade Black Natural Transparent Stem Eyelashes
KKcenterHk - false lashes #A551
DUO adhesive

USTA
Bourjois - 3D Effect #29


Our First Song 



Jeżeli makijaż się Wam spodobał, będę wdzięczna za kliknięcie w serduszko :) (bez logowania się)
KLIK

XOXOXO





No comments:

Post a Comment