Roses are red




Witajcie Kochani :)

Lato w tym roku wyjątkowo daje się we znaki, ale czyż nie takie jego zadanie? Zimą zimno, latem gorąco :) Chociaż jak dla mnie optymalna temperatura to 25 stopni, żeby można było założyć coś na ramiączkach, ale żeby człowiek się nie pocił jak głupi. No, ale już niedługo... I zatęsknimy.

A dzisiaj pokazuję się Wam w pięknej, czerwonej spódniczce (TUTAJ), której krój uważam pasuje idealnie do mojej sylwetki, tzn góra szczuplejsza, ale nogi trochę kolumbryny. Spódniczka w linii A trochę je udelikatnia, że tak powiem :) A bynajmniej ja mam takie wrażenie :P
Do tego obcisły top, czerwone 15-stki, czerwona szminka i jest dzisiaj ogólnie bardzo czerwono. (Dobrze, że ja na fejsie czerwona nie jestem;p) I złoty łańcuch (TUTAJ). Dla mnie czerwień i złoto to duet idealny.
Za zdjęcia dziękuję Paulince! :)

Hello My Friends :)

This summer is extremely hot. But well, isn't it its task to warm us up? :)
Anyways, today I'm going to show you myself in a beautiful, red skirt (GET HERE), that suits my figure. My slim waist and not that slim legs became pretty much more subtle thanks to that skirt :) I think... :P Cute top, red high heels and outfit is complete :) Oh, wait, red lips as well, of course :) And a gold chain (GET HERE). For me, red + gold = perfect combo. And I looove these things :) The skirt is just fab! :)












| skirt - Romwe | top - Zara | shoes - allegro | chain - Romwe | glasses - Firmoo |

*lipstick: Rimmel - by Kate #10
*nail polish: Golden Rose - #105



Ja uciekam się szykować na imprezkę a Wam życzę udanego wieczoru! :*

I'm going to do myself up for a party and wish you a great evening! :*

XOXOXO



No comments:

Post a Comment