Joanna: Sensual, delikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini wzbogacony mleczkiem z avocado i ekstraktem z rumianku


Przychodzę dziś do Was z recenzją produktu, bez którego trudno obejść się latem (przynajmniej mi). Chodzi o krem do depilacji. Ten dziś przeze mnie recenzowany ma za zadanie usuwać włoski z pach, rąk i okolic bikini. Jako że pachy wolę golić zwykłą maszynką, rąk nie golę, to pozostało mi go testować na okolicach bikini. Bardzo lubię usuwanie włosków z tej strefy kremami do depilacji.

Opakowanie kremu Joanna Sensual składa się z kremu 100g, złotej szpatułki oraz saszetki emulsji nawilżająco-łagodzącej 10g. Producent zaleca, by krem nakładać na 8-10min. w zależności od rodzaju owłosienia, jednak u mnie ten czas jest za krótki i nie uzyskuję całkowitego usunięcia owłosienia. Moje włoski są raczej grube i mocne, więc produkt trzymam przez 15 min. Wtedy, dzięki szpatułce, pozbywam się kremu razem z włosami.


Efekt depilacji jest podobny do tego, co uzyskujemy poprzez mechaniczne golenie maszynką, jednak nie pojawiają się podrażnienia ani szczypanie. Joanna Sensual nie różni się wiele od innych kremów do depilacji z jakimi miałam do czynienia, takimi jak Bielenda czy Veet. Każdy z tych kremów trzymam mniej więcej tyle samo czasu i na korzyść któregoś z nich przemawia przede wszystkim cena. Zaletą kremu Joanna jest również saszetka z emulsją łagodzącą po depilacji. Jeśli pytacie o zapach, to nie jest on przyjemny, ale wydaje mi się, że pachnie delikatniej i ładniej niż przeciętny produkt o takim zadaniu.

Cena: ok. 7zł      Pojemność: 100g      Dostępność: różnego rodzaju drogerie

No comments:

Post a Comment