Fitomed: Glinka zielona


Czystej glinki, takiej jak ta, nie miałam nigdy wcześniej. Ta jest moją pierwszą, jednak przypuszczam, że nie ostatnią, ponieważ jej działanie bardzo mi się spodobało. Zielona glinka ze sklepu Fitomed umieszczona jest w niewielkim, plastikowym słoiczku mieszczącym ~52g proszku.

Glinka jest bezzapachowa i przejmuje zapach cieczy, z jaką ją rozrobimy - w moim wypadku roztworu 1:1 woda-hydrolat oczarowy. Zatem moja maseczka pachnie ziołowo. Przygotowanie takiego specyfiku jest banalnie proste - po prostu łączymy proszek z wodą, dokładnie mieszamy, po czym nakładamy na twarz. Ja w tym celu korzystam z pędzla syntetycznego w kształcie kociego języka (na zdjęciu). Sprawdza się idealnie - produkt nakładamy szybko, dokładnie i sprawnie.


Maseczki, które przygotowuje są dość rzadkie... nie na tyle, by spływać, ale są luźniejsze niż typowe maseczki z glinką. Glinka szybko zastyga na twarzy, ścigając ją. Nie powinniśmy do tego doprowadzać, żeby nie przesuszyć skóry, więc warto mieć pod ręką butelkę z atomizerem, do której nalejemy wody czy hydrolatu (ja mam ten sam, z którym rozrabiam proszek). Czas, przez który trzymam produkt na twarzy jest zbliżony do czasu trzymania zwykłej maseczki, zazwyczaj jest to ok. 15 min. Używam jej mniej więcej 1-2 razy w tygodniu.

Glinka jest produktem bardzo wydajnym - niewiele jej potrzeba, by przygotować jedną maseczkę. Taki słoiczek jest zatem inwestycją w wiele zabiegów robionych przez długi okres czasu. Glinkę z łatwością się zmywa, nie ma przy tym najmniejszych problemów. Kilka ruchów mokrymi dłońmi i maseczki nie ma.

Skóra po zastosowaniu produktu jest miękka, gładka i oczyszczona. Można zauważyć także zwężenie porów oraz zmatowienie skóry - w obu przypadkach na kilka godzin. Skóra po takim zabiegu jest odświeżona i przygotowana na przyjęcie kremu. Działanie nie jest zbyt agresywne, myślę, że osoby z delikatniejszą skórą też nie odczułyby efektów ubocznych. Glinka zielona nie podrażniła mojej skóry twarzy ani nie doprowadziła do jej zaczerwienienia. Działania na trądzik nie mogę opisać, ponieważ nie mam takich problemów. Poza obszarami twarzy można ją nakładać także na szyję, dekolt, a właściwie całe ciało, według uznania. Recenzje na Wizaż.pl.


Cena: 13zł      Pojemność: ~52g      Dostępność: sklep Fitomed

Kiedy czytacie tę recenzję, ja jestem pewnie w trakcie Woodstocku, nie mam zatem dostępu do internetu.
Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, odpowiem na nie po powrocie :)

No comments:

Post a Comment