Wibo: Primer base, silikonowa baza pod makijaż


Baza pod makijaż to produkt, którego używam sporadycznie. Raczej na większe wyjścia typu wesela czy inne imprezy. Lubię małe pojemności baz, ponieważ mogę wtedy je szybko wykorzystać. Produkt Wibo mieści w tubce 15g produktu co jest racjonalną ilością na kosmetyk tego typu. Mimo wszystko jest ona bardzo wydajna i już 1-2 krople bazy wystarcza/-ją na całą twarz.

Jak napisy na tubce wskazują, baza jest silikonowa, czyli najbardziej powszechna. Ma leistą konsystencję, jest przezroczysta. Bardzo dobrze rozprowadza się ją po skórze, która od razu staje się gładsza i jakby bardziej śliska. Dzięki temu można przyjemniej nanieść podkład i równomierniej go rozprowadzić. Jeśli chodzi o przedłużenie trwałości makijażu, to nie mam pojęcia, ponieważ nie kontroluję tego co chwilę. A poza tym nie zauważyłam takiej właściwości, więc nawet jeśli jest, to tylko w małym stopniu. Należałoby też wspomnieć, że baza może zapychać, jeśli Wasza skóra nie lubi silikonów.

Ogólnie nie jestem do niej przekonana - niby coś tam działa, ale nie do końca. I mimo że do drogich nie należy, to uważam, że taka pojemność w zestawieniu z jakością powinna kosztować maksymalnie 10zł (na Wizażu wyczytałam, że w regularniej cenie kosztuje 15-16zł, więc nie jestem pewna co do tych danych).

Cena: ok. 15zł      Pojemność: 15g      Dostępność: Rossmann - szafy Wibo

No comments:

Post a Comment