Todays Maxi Skirt with Cropped Top


Witajcie :)

Dzisiaj musiałam pojechać z rana do Częstochowy załatwić pewną sprawę, i jak to się później okazało, wylądowałyśmy z kumpelą w sh ;p Gdzie się troszku obkupiłam ^^ Przy okazji, dzięki jej uprzejmości (Lula, wiem, że czytasz - i dziękuję :D :* ) fotek kilka się pojawia mojego dzisiejszego stroju. Ciut inaczej zestawiony, inne butki, jeszcze dodatkowo dzianinowe bolerko, bo wiaterek chłodny jednak wiał. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Hello My Dears :)
I had to go to the city in the morning to take care of some things and later on, me and my friend went to the second hand shop. I did a really great purchase :) I wanted to show you my todays look :) Maxi skirt again and this time with different shoes and accessories :) Hope you'll like it :)






No ok, czas się rozebrać trochę :P





| Maxi skirt, shrug - nn | cropped top - gina tricot | sandals - quatro | glasses - Firmoo
| Earings - DIY | bracelets - gift | bag - nn |

******* Lips - Rimmel by Kate #02 ********


Pokażę Wam jeszcze jakie Moja Towarzyszka miała zajefajne pazurki przez siebie zrobione ^^
Let me show you my friend's nails that she did ^^ soo cute :)

A tutaj dzisiejsze nowości :) Czarna mgiełka z Vero Mody jeszcze z metką była :) wszystko za 4 złocisze :D
And here the results of my shopping :)

A już niedługo wyjątkowy post :) Ci, co mnie śledzą na Fb wiedzą już troszku o czym będzie :)
Miłego weekendu Kochani :) Buźki :*
Have a nice weekend My Lovely People :) kisses :*


Zapraszam także na mój INSTAGRAM :)

No comments:

Post a Comment