Mocniejsze Dzienne Smokey z Granatowym akcentem


Witajcie Kochani!! :)

No muszę zacząć od tego, że JESTĘ LICENCJATĘ :D :) kurcze, moja radość po zobaczeniu wyników sięgnęła zenitu! Egzamin (bo ja miałam w formie pisemnej) był mega trudny i szczerze mówiąc to po przyjściu do domu przeryczałam chyba z godzinę.. Ale jak widać, nadzieję zawsze warto mieć do końca :) Będzie 4 na dyplomie :) Jutro wybieram sie z pewną śliczną mą znajomą do Wrocławia, pozałatwiać pewne kwestie związane z dyplomem. Chciałam podziękować wszystkim co czymali kciuki za mnie :D :*

A tak już w temacie, przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż. Trochę mocniejszy dzienniak. Ale robiąc czarno-białe zdjęcie do dyplomu wiedziałam, że zdjęcie i tak zje swoje, więc odpowiednio mocniej podkreśliłam oko :) Przepraszam za różnicę w kolorach przy tutorialu, ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że w niedalekiej przyszłości szykuje się nowy aparat :D Więc mam nadzieję, że będzie tu już niedługo super ;)

Hello My Sweeties :)
I passed all my exams :) And got the bachelor's degree :) So I'm super excited and happy about it :) 
 I want to show you my todays make-up :) Quite strong but I really like such makeup even during a daytime :)
Sorry for the colours, in fact they were faaaaaaar more vibrant. But I will have a new camera soon so I hope my pics will be much much better :)


1. Na całą powiekę nakładam jasny pigment z Glazel Visage
Place a light, shimmery pigment on the upper lid


2. Brązowy, matowy cień w załamanie powieki i dokładnie rozcieram ( Sephora Make-up Studio palette)
Apply matte, brown eyeshadow onto the crease and blend nicely


3. Na dolną powiekę nakładam granatowy cień (paletka YES LOVE)
Apply a navy blue shadow on the lower lid


4. Czarnym, żelowym eyelinerem (Rimmel) rysuję kreskę; granatowy cień z dolnej powieki lekko wyciągam wzdłuż kreski, a w środek nakładam białą kredkę (hm) oraz na linię wodną
Use a black eyeliner to draw the line, extend the blue shadow from the lower lid along the eyeliner and put some white in between and on the waterline


5. Dolną powiekę zaznaczam delikatnie czarnym eyelinerem, od razu go rozcierając; tuszuję rzęsy (Lumene - Blueberry Volume) i gotowe :)
Put some black on the lower lid, apply mascara and your done :)



FACE
Giordani Gold - base
Bourjois - 123 Perfect, foundation
KOBO - Ideal Cover Makeup #401
 Glazel Visage - Transparent powder
Avon - Bronzing Pearls
Sephora - Makeup Studio palette - blush

LIPS
Essence - Stay with me #02 My favourite milkshake



Mam nadzieję, że Wam się spodobał :) Ja uciekam spać, bo jutro bardzo wcześnie wstaję :( Ale bardzo chciałam jeszcze dzisiaj dodać posta ;) Trzymajcie się ^^ Ściskam 

I hope you liked it ;) See you soon :)

XOXOXO





No comments:

Post a Comment