'Up in the air' Inspiration



Dzisiaj zapraszam na makijaż artystyczny, który wykonałam na konkurs u Cosmoli ;) Lubię konkursy z ciekawą tematyką, tak więc do teg się zgłosiłam :) Zadanie polegało na wykonaniu makijażu zainspirowanego dowolnym fragmentem teledysku Thirty Seconds To Mars 'Up in the air' . Ja zainspirowałam się sercem widocznym w 3:20min oraz końcówką, kiedy wszyscy sypią się kolorowym pyłem :) Jeżeli chcecie zobaczyć inne prace konkursowe i zagłosować na swoją ulubioną zapraszam na bloga Oli - TUTAJ :) Na całej twarzy miałam swój ulubiony pyłek i w rzeczywistości twarz pięknie się mieniła, ale niestety na zdjęciach tego nie widać...
Tutaj możecie zobaczyć o które kawałki mi konkretnie chodziło :)

I took part in a contest because I really liked the theme :) I had to get inspired by Thirty Seconds To Mars 'Up in the air' music video. I just thought of the heart and those colourful powders the characters were throwing at each other ;) And it came out like this :) You can follow me on KEEK :) I make keeks only in English ;)




W ogóle zobaczcie, jak mi te kolory podbiły zielony kolor oczu :)
Notice how much those colours intensified my eye colour :)



:)


Ja już dzisiaj miałam przygodę z olbrzymią ilością trawy do skoszenia ;p Teraz odpoczynek i myślę, że skoro już mam słodkie wakacje, wybiorę się na rowerową przejażdżkę jak się troszkę chłodniej zrobi :)
Pozdrawiam serdecznie i ściskam :)

I hope you liked it :) I'm going to ride my bike when it gets a lil bit cooler :)

XOXOXO


PS. Na Romwe teraz duuuża wyprz :) Jakby był ktoś zainteresowany, niech sobie kliknie :)

Over 1000 selected summer items on sale
Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013
Here you go


No comments:

Post a Comment