Glazel Visage - sesyjka :)



Witajcie Kochani! :)

Glazel Visage zorganizował fajny konkursik, którego temat brzmi 'Pokaż nam swoje kosmetyki Glazel Visage'. Sposób przedstawienia dowolny, czyli hulaj dusza, pomysły sie nie kończą :)
Myślałam, że mam do jutra czas, ale jednak nie :p Do dzisiaj można było wysyłać swoje prace, więc siadłam, zmalowałam szybko make-upik, brata zawołałam, fotek ze 20 zrobiliśmy (wyjątkowo mało :D)  i efekt nawet mi się podoba :) Dlatego zapraszam na kilka zdjęć, w których goszczą kosmetyki właśnie tej firmy :) 
PS. Już na Fb pisałam, że jakość nie będzie najlepsza, bo zdjęcia telefonem, ale myślę, że klimacik jest :)
Pokaż swoje kosmetyki... No to pokazałam ^^

Hello My Friends :)
Today I'm gonna show you couple of photos I took for a contest organised by Glazel Visage :) The aim was to present their products in some creative way. I thought I had time till tomorrow... But the contest finishes today so I grabbed my make-up stuff, asked my bro to take some pics and here we are :) I hope you'll like them :)
PS. Sorry for the quality but they were taken by my phone, yet I think they are quite good :)










Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie zdjęcia ;) Pojechane, ale mnie się podobają ;)
Hehe widać, że nie miałam Snickersa pod ręką :P
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu! :)
Ja spadam na rowerek :) Wczoraj na dobry początek 20 km, dzisiaj nie może być gorzej ^^

Jeżeli podoba Wam się moja praca, wdzięczna będę za wciśnięcie serduszka ;) (nie trzeba się logować)
CLICK ON THE HEART
Please, click on the heart :)

I wish you all a great weekend! :)
I'm going to ride a bike as I did 20km distance yesterday, so today I can't be worse :)

XOXOXO



No comments:

Post a Comment