Insta Mix :) 100th post! :)



Witajcie Kochani :)

To już setny post na moim blogu :) Dziękuję za Waszą dotychczasową obecność :) Dajecie mi siłę^^ Ależ to zleciało. A tak się składa, że za trzy dni Mój Blożek ma pierwsze urodzinki :)
Jeżeli macie ochotę cofnąć się ze mną w czasie ostatnich trzech tygodni mojej nieobecności, zapraszam do obejrzenia mix'a zdjęć, zamieszczonych w większości na Instagramie. Wszystkie są wykonane moim kochanym cudeńkiem, bez którego nie wyobrażam sobie teraz życia ;) Mowa o Samsung Galaxy S3 mini :)

!!!!!!
Kochani, jak powszechnie wiadomo, obserwatorzy mają zniknąć niebawem, dlatego serdecznie zapraszam do pozostania ze mną i obserwowania mnie przez Google + :)  (nad postem)


Hello My Friends :)
It's 100th post already :) The time passes soo quickly. Thank you for all your support and nice comments and your presence here basically :) <3 And on Sunday my Blog will celebrate its first birthday :)
If you wish to go back in time with me and see what's been happening during past three weeks, keep viewing this post :) All of the pics were taken by my little treasure - Samsung Galaxy S3 mini :) I luuuv it! :)
!!!!!!!!!!!!!
My Dears, as you probably know, GFC is going to disappear so if you'd like to stay with me and keep in touch, please follow me with Google + :) (above the post)


























Trochę się namęczyłam, grupując i kolażując te wszystkie zdjęcia.. Chcecie takie posty np raz w miesiącu czy nie bardzo? :)
Buziaki i do następnego! :*
Do you like to see such posts once in a while or rather not? :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment