Hean: City Fashion, long wear lipstick, 157 Paprika


Chciałabym Wam dzisiaj krótko opisać pomadkę, którą mam od kilku miesięcy i która jest naprawdę dobra jakościowo. Ta pomadka to City fashion od firmy Hean. Ja mam ją w intensywnym i dość ciemnym kolorze czerwieni, który nazywa się 157 Paprika. Osoboście uwielbiam ciemne i zauważalne kolory na ustach i oczywistym jest, że ta pomadka po tym względem bardzo mi pasuje.

Ma dość fajne opakowanie z przezroczystym spodem, dzięki któremu od razu widać odcień pomadki. Plastik jest całkiem mocny, a zatyczka dobrze się trzyma i sama nie otwiera. Mogę przyczepić się do napisów, bo przez długi czas dobrze się trzymały, ale jak widać na zdjęciach - i tak już spoko z nich się starło.


Pomadka jest dobrze napigmentowana i już po delikatnym przyciśnięciu sztyftu do ust widzimy intensywny czerwony kolor. Najlepiej nakładać ją na nawilżone usta bez suchych skórek, bo na pewno je podkreśli. Zaraz po zaaplikowaniu produktu ma on satynowe wykończenie, jednak z upływem czasu kolor staje się coraz bardziej matowy - nie powinno to być zaskoczeniem. Pomimo faktu iż szminka jest właściwie matowa, nie zauważyłam, by wysuszała wargi.

A teraz przejdźmy do największego plusu tego produktu - jest niesamowicie trwały. Tę pomadkę na ustach ma się i ma, ciągle. Oczywiście nie mówię tu o zjedzeniu olbrzymiego, tłustego posiłku, ale 5-6h spokojnie się utrzymuje. Nawet jeśli byłam pewna, że już jej nie mam na ustach, to okazywało się, że mam... i to w idealnym stanie. Świetna jakość! Dodatkowo mój odcień ma chłodne podtony, więc 'wybiela' nam zęby. Na korzyść przemawia też niewygórowana cena. Oczywiście jak najbardziej polecam!

Poniższe zdjęcia to screeny z filmu - na żywo pomadka jest ciemniejsza i bardziej bordowa.

Cena: ok. 10,99zł     Pojemność: 4g     Dostępność: internet - sklep Hean, małe drogerie

No comments:

Post a Comment