Flos Lek: Sun Care, Emulsja kojąca po opalaniu, SOS po opalaniu - opinia mojej kuzynki


Dzisiaj będzie krótko i na temat. Recenzja ta powstała dzięki mojej kuzynce, której dałam ten balsam (miałam zdublowany). Zdarzyło się tak, że moja kuzynka postanowiła pochodzić przez kilka dni na solarium. Los chciał, że spaliła się trochę za bardzo i postanowiła sięgnąć po produkt Flos Lek, który jej dałam.

Z jej relacji wynikało, że emulsja rzeczywiście przyniosła ulgę i złagodziła efekt mocno zaczerwienionej skóry. Na drugi dzień czuła, że może spokojnie pokazać się ludziom, bo nie jest już takim 'raczkiem' ;) Cieszę się, że produkt przydał się mojej kuzynce, jednak ja nie zamierzam z niego korzystać. Po pierwsze ja się nie opalam, a jeśli 'chwyci' mnie słońce, to moja skóra nie zostaje poparzona. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz cierpiałam z powodu zbyt długiego przebywania na słońcu. Po drugie emulsja firmy Flos Lek na drugim miejscu zawiera parafinę, której nie cierpię i unikam. Uważam, że jest do zbyteczny składnik i nie przynosi nic dobrego, zatem nie zamierzam używać tego kosmetyku. A jak u Was jest z parafiną? Unikacie czy używacie?


Cena: ok. 20zł      Pojemność: 200ml      Dostępność: apteki, sklep Flos Lek

No comments:

Post a Comment